Το τρικ του ενός λεπτού για να έχεις πάντα διάθεση για γυμναστική, ακόμα και για εκείνες τις ημέρες που έχεις βρει όλες τις “σωστές” δικαιολογίες για να αποφύγεις την προπόνηση και το γυμναστήριο!

Πιάστηκαν οι μύες σου και έτσι δεν μπορείς να γυμναστείς την επόμενη μέρα. Σχόλασες αργά απ’ τη δουλειά σου και δεν προλαβαίνεις το πρόγραμμα που σου αρέσει. Έχεις να βάλεις πλυντήριο, να πλύνεις τα πιάτα, να δεις τα δύο τελευταία επεισόδια της αγαπημένης σου σειράς στο Netflix… και η λίστα θα μπορούσε να συνεχίζεται με άπειρες δικαιολογίες που κάθε φορά σε πείθουν να μην κάνεις σήμερα γυμναστική, αλλά αύριο.

Η αλήθεια είναι ότι καθημερινά έχουμε ένα σωρό υποχρεώσεις που είναι δύσκολο να βρίσκουμε πάντα το κίνητρο για γυμναστική. Τι μπορείς να κάνεις τις μέρες που απλά βαριέσαι να πας στο γυμναστήριο ή να κάνεις λίγες ασκήσεις στο σπίτι σου; Να δοκιμάσεις το τρικ του ενός λεπτού που θα σου δώσει το απαραίτητο motivation για να σηκωθείς απ’ τον καναπέ σου.

Υγιεινή των δοντιών και γυμναστική

Unsplash/Meghan Holmes

Θέλεις όντως να εντάξεις τη γυμναστική στην καθημερινότητα σου; Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα λεπτό. Το τρικ είναι το εξής: Πες στον εαυτό σου ότι θα κάνεις yoga μόνο για ένα λεπτό ή ότι θα κάνεις squats μόνο για ένα λεπτό, ή θα κάνεις μια σανίδα ή λίγα push-ups μόνο για 60 δευτερόλεπτα. Οποιαδήποτε κι εάν είναι η άσκηση, μόλις ξεκινήσεις να την κάνεις για ένα λεπτό, το πιθανότερο είναι ότι θα συνεχίσεις να γυμνάζεσαι για μερικά λεπτά ακόμα.

Είναι ίσως το καλύτερο τρικ που έχουμε ακούσει τον τελευταίο καιρό, γιατί όλοι ξέρουμε ότι το πιο δύσκολο κομμάτι μιας προπόνησης είναι να πάρουμε την απόφαση να κάνουμε την προπόνηση.

Τη συγκεκριμένη μέθοδο υποστηρίζουν και οι ειδικοί, οι οποίοι μάλιστα αναφέρουν ότι η λογική είναι αρκετά απλή, καθώς ένα αντικείμενο που βρίσκεται σε κίνηση, το πιθανότερο είναι να συνεχίσει να κινείται. Εάν απλά σηκωθείς και ξεκινήσεις να κινείσαι, τότε από εκείνη τη στιγμή τη δράση αναλαμβάνουν οι ενδορφίνες, και πριν καλά καλά το καταλάβεις θα έχεις κάνει ένα ολόκληρο πρόγραμμα ασκήσεων.

Κατά τη διάρκεια των πρώτων 60 δευτερολέπτων της κίνησης, η αναπνοή μας γίνεται πιο βαθιά, στέλνεται περισσότερο οξυγόνο στον εγκέφαλό μας και βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος. Εάν νιώθεις τόσο καλά απ’ το πρώτο κιόλας λεπτό της άσκησης, το σώμα από μόνο του θα θέλει να συνεχίσει να κινείται και για τα επόμενα 20-30 λεπτά.

Διάβασε ακόμη:

Οι cardio ασκήσεις που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε!

Photo: Unsplash/juan pablo rodriguez