Σου αρέσει να βγαίνεις έξω και να περπατάς; Ήρθε η ώρα να μάθεις πώς να κάνεις καλύτερο το περπάτημα κι αν ακόμα δεν το έχεις βάλει στη ζωή σου, ίσως με αυτόν τον τρόπο να το αγαπήσεις.

Το περπάτημα είναι πολύ σημαντικό να βρίσκεται στη ζωή σου, αφού σε κάνει ακόμα πιο υγιή και σε κρατάει fit ακόμα κι αν δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς περισσότερο με τη γυμναστική. Μισή ώρα περπάτημα την ημέρα μπορεί να έχει απίστευτα οφέλη για τον οργανισμό και την υγεία σου. Κατά καιρούς σου έχουμε δώσει αρκετά tips για το περπάτημα, ώστε να το κάνεις καλύτερο, αλλά αυτή τη φορά ήρθε η στιγμή να σου πούμε πώς θα το αγαπήσεις λίγο παραπάνω και θα το διασκεδάζεις. Θα θες να βγαίνεις για περπάτημα πιο πολύ από ποτέ.

Πώς να κάνεις καλύτερο το περπάτημα;

Αν νομίζεις ότι το να βγαίνεις και να περπατάς μόνος σου είναι αρκετό, κάνεις λάθος. Κι αυτό όχι γιατί δε θα σου αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, αλλά γιατί μπορεί να γίνει πολύ καλύτερο κι ειδικά για την ψυχική σου υγεία. Πώς;

Οι ειδικοί απαντούν πως ο καλύτερος τρόπος για να απογειώσεις τη σωματική σου άσκηση είναι να τη συνδυάσεις μ’ έναν φίλο σου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, λοιπόν, το περπάτημα με παρέα είναι αυτό που χρειάζεσαι. Ο λόγος;

πώς να κάνεις καλύτερο το περπάτημα
Unsplash/Peter Kee

Το καθημερινό περπάτημα θεωρείται τελικά αρκετή γυμναστική;

Αμέτρητες έρευνες έχουν δείξει πως όσοι περπατούν με παρέα και ασκούνται γενικώς με παρέα έχουν βελτιωμένη διάθεση, περισσότερη όρεξη για το πρόγραμμα γυμναστικής τους και οι αντοχές τους αυξάνονται, ενώ η υγεία βελτιώνεται. Όχι, όμως, μόνο η σωματική, αφού επηρεάζεται άμεσα και ο εγκέφαλος, ο οποίος ωφελείται ιδιαίτερα. Όταν, μάλιστα, μιλάς και με τον φίλο ή τη φίλη σου κατά τη διάρκεια που περπατάτε, τότε τα θετικά όλο και αυξάνονται.

Οπότε την επόμενη φορά που θα θες να πας για περπάτημα, μήπως να προτείνεις και σ’ έναν ακόμα να έρθει μαζί;!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News