Το Pilates είναι καλύτερο απ΄τη yoga ή το αντίστροφο; Μπορεί να μην έχουμε ακόμα την απάντηση σ’ αυτό το αιώνιο δίλημμα, έχουμε όμως την προπόνηση που τα συνδυάζει και τα δύο!

Το PiYo είναι η προπόνηση που συνδυάζει το Pilates και τη yoga, κι είναι ιδανική για όσους αγαπάνε και τις δύο πρακτικές το ίδιο. Δεν χρειάζεται να μαλώνουμε πια, υπάρχει το PiYo και κάνουμε και Pilates και yoga ταυτόχρονα.

Τι είναι, όμως, το PiYo; Σύμφωνα με την περιγραφή του, το PiYo δεν είναι ακόμα μια πρακτική με επαναλαμβανόμενες μικρές ασκήσεις που απαιτούν την ενεργοποίηση του πυρήνα και που τόσο στο Pilates όσο και στη yoga μερικές φορές είναι ανυπόφορες.

Αντιθέτως, είναι μια πρακτική με αρκετά δυναμικές ασκήσεις που μπορούν να κάψουν πιο γρήγορα τις θερμίδες, να τονώσουν τους μύες και να σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα. Έτσι, το PiYo υπόσχεται ορατά αποτελέσματα πιο γρήγορα κι από το Pilates κι από τη yoga!

Σύμφωνα με τη δασκάλα PiYo, Erin Scott, η συγκεκριμένη προπόνηση ενισχύει την απόδοση και στο cross-training ενώ μας βοηθά να αποφύγουμε και πιθανούς τραυματισμούς.

Κάνει ταυτόχρονα πιο δυνατό τον πυρήνα, ενώ σύμφωνα με τον personal trainer, Caleb Backe, το PiYo από μόνο του δεν αρκεί για να κάψεις λίπος, αλλά θα πρέπει να εντάξεις στη ρουτίνα σου και ασκήσεις cardio, για να είναι πιο αποτελεσματική.

Ο ίδιος προτείνει να παρατείνομε την προπόνηση για 5 -10 λεπτά περισσότερο ή να πηγαίνουμε για τρέξιμο και περπάτημα όταν τελειώσουμε με αυτή.

Μερικές ασκήσεις PiYo περιλαμβάνουν squats, χαιρετισμούς στον ήλιο (από τη yoga), αλλά και σανίδες!

Διαβάστε ακόμη:

Τι μπορείς να κάνεις εάν πηγαίνεις γυμναστήριο αλλά δεν βλέπεις αποτελέσματα!

Photo: Unsplash/Juliette Leufke