Αν έχεις καταφέρει να πας στο γυμναστήριο τώρα τελευταία, αρχικά να σου πω ένα μεγάλο μπράβο, κι έπειτα θέλω να σε ρωτήσω, έχεις παρατηρήσει τη νέα τάση που σαρώνει το τμήμα του διαδρόμου; Λέγεται προπόνηση 12-3-30 και φυσικά έχει γίνει viral μέσω του αγαπημένου μας TikTok. Αν δεν την έχεις δοκιμάσει ακόμα, δεν έχεις ιδέα τι χάνεις!

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί η συγκεκριμένη προπόνηση έχει γίνει τόσο δημοφιλής. Ακολουθεί τρεις απλούς κανόνες: ρύθμισε την κλίση του διαδρόμου στο 12%, την ταχύτητα στα 3 mph και περπατήστε για 30 λεπτά. Εξ ου και το όνομά της: προπόνηση 12-3-30.

Αλλά από πού προήλθε στην πραγματικότητα η προπόνηση 12-3-30; Και – το πιο σημαντικό – έχει αποτελέσματα;

Οι κανόνες που δεν ήξερες για την προπόνηση σε διάδρομο από τον πιο ειδικό

Τι είναι η προπόνηση 12-3-30;

Αν και φαίνεται ότι η προπόνηση 12-3-30 εμφανίστηκε από το πουθενά, στην πραγματικότητα προήλθε από την Lauren Giraldo, η οποία τη μοιράστηκε στο YouTube το 2019 και ξανά στο TikTok τον Νοέμβριο του 2020. 

Στο TikTok της, η Lauren εξήγησε ότι «το μόνο που χρειάζεσαι είναι κυριολεκτικά ένας διάδρομος. Τον βάζεις σε κλίση 12, ταχύτητα 3 και περπατάς για 30 λεπτά όσες φορές μπορείς την εβδομάδα».

Πρόσθεσε, «Παλιά με τρόμαζε τόσο πολύ το γυμναστήριο και δεν το έβλεπα ως κίνητρο. Αλλά τώρα πηγαίνω, κάνω αυτό την προπόνηση και μπορώ να νιώθω καλά με τον εαυτό μου».

Μπορείς να δεις το TikTok με ην συγκεκριμένη άσκηση εδώ:

@laurengiraldo

Game changer honestly

♬ original sound – Lauren Giraldo

Από τότε που κυκλοφόρησε το βίντεο της Lauren, έχει συγκεντρώσει 2,7 εκατομμύρια προβολές και έχει ενθαρρύνει πολλούς χρήστες του TikTok να δοκιμάσουν μόνοι τους την τάση. 

Εάν ο διάδρομός σoυ χρησιμοποιεί χλμ., συνιστά να ρυθμίσεις την ταχύτητά σου στα 4,8/9 χιλιόμετρα την ώρα. 

Είναι αποτελεσματική η προπόνηση 12-3-30; 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η προπόνηση 12-3-30 έχει θετικά και αρνητικά. Από τη μία πλευρά, είναι μια καλή προπόνηση για να εμπνεύσει τους ανθρώπους να αρχίσουν να γυμνάζονται. Είναι απλή και δεν απαιτεί πολύ χρόνο, ενώ παράλληλα είναι ιδανική για τους αρχάριους στο γυμναστήριο. 

Πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν τι θέλουν όταν ξεκινούν και γράφονται γυμναστήριο και αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάψουν μερικές θερμίδες, να βελτιώσουν τα επίπεδα καρδιαγγειακής φυσικής κατάστασης και να γυμνάσουν τα πόδια τους.

Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου και δεν έχει να κάνει με την διατροφή και την γυμναστική

Η κάθε προπόνηση, όμως, έχει τα όριά της. Αυτή η προπόνηση δεν μπορεί να βασιστεί αποκλειστικά στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και σίγουρα δεν θα πρέπει να είναι η μόνη προπόνηση που κάνεις γιατί δε θα δεις βελτίωση. Σκοπός είναι να αλλάζεις την ταχύτητα και την ένταση των προπονήσεών σου, μόνο τότε θα δεις πραγματική αλλαγή. 

Ποια είναι τα οφέλη της προπόνησης 12-3-30;

Η προπόνηση 12-3-30 είναι ωφέλιμη για την υγεία σου, ψυχικά και σωματικά, καθώς θα γυμνάσεις το κάτω μέρος του σώματός σου και θα ενεργοποιήσεις τους τετρακέφαλους και τους γλουτούς σου, ειδικά αν έχεις τον διάδρομο σε ανηφορική κλίση.

Η Zendaya μοιράζεται μαζί σου όλα τα μυστικά της διατροφής της και σε προτρέπει να ακολουθήσεις κι εσύ έναν υγιεινό τρόπο ζωής!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News