Πολλοί έχουμε αποφασίσει να κάνουμε γυμναστική και να ξεκινήσουμε επιτέλους. Αρκετοί από αυτούς μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα (καμία φορά κιόλας της πρώτης φοράς) τα έχουν παρατήσει καθώς δεν έχουν την υπομονή να δουν αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου και έτσι ακόμα και αυτή η μικρή πολλές φορές προσπάθεια πέφτει στο κενό. Υπάρχουν ωστόσο 5 tips που υπόσχονται την απόλυτη επιτυχία στη γυμναστική και πρέπει να τα εφαρμόσεις αν θες πραγματικά να πιάσουν τόπο οι προσπάθειές σου.

5 tips που υπόσχονται την απόλυτη επιτυχία στη γυμναστική

Καθημερινή άσκηση

Αν πραγματικά θες να δεις αποτελέσματα καλό είναι να ασκείσαι καθημερινά για τουλάχιστον μία ώρα. Δεν χρειάζεται να σκοτωθείς στο τρέξιμο, το τζόκινγκ κ.λπ., αλλά θα πρέπει να έχεις κάποιο είδος μέτριας σωματικής δραστηριότητας στην καθημερινή σου ζωή. Αν θες να χάσεις κάποια κιλά τότε καλό είναι η άσκηση σου να είναι πιο έντονη όπως για παράδειγμα μία βόλτα σε γρήγορο ρυθμό για μία ώρα. Καλό είναι να βεβαιωθείς ότι δε νιώθεις πόνο κατά τη διάρκεια της προπόνησης σου γιατί τότε καλό θα είναι να προπονηθείς με κάποιο γυμναστή.

γυμναστική και περίοδος
Freepik

Σωστές μερίδες φαγητού

Το είδες να έρχεται και μπορεί να σκεφτείς ότι δε γίνεται με βάση το πρόγραμμα που ακολουθείς όμως με λίγα τάπερ και ένα σωστό προγραμματισμό όλα γίνονται! Ανεξάρτητα από το πόση ζάχαρη σου ζητάει το στομάχι σου καλό είναι να μείνεις μακριά από γλυκά. Η σωστή διατροφή όταν είσαι αφοσιωμ’ενος σε ένα στόχο έχει όλα όσα χρειάζεται στην πραγματικότητα το σώμα σου και αυτό είναι φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνη και υγιή θρεπτικά συστατικά για να διατηρήσουν τους μυς σε φόρμα και έτοιμους για προπόνηση.

Παρακολούθησε τις θερμίδες που λαμβάνεις

Σε κάθε ηλικία και αντίστοιχα σε κάθε ανθρώπινο οργανισμό οι θερμίδες που χρειάζεται το σώμα να καταναλώσει είναι συγκεκριμένες. Καλό είναι να προσπαθείς η διατροφή σου να μη ξεπερνά την ιδανική ποσότητα θερμιδών που χρειάζεται το σώμα σου. Η απώλεια βάρους και η προσπάθεια για μια πιο αδύνατη σωματική διάπλαση θα απαιτήσει περισσότερη σωματική άσκηση από τις θερμίδες που καταναλώνετε.

τρόφιμα που πρέπει να τρώμε καθημερινά
Freepik

Καλός ύπνος

Ένας καλός ύπνος χρειάζεται σε κάθε ανθρώπινο οργανισμό πόσο μάλλον όταν τον κρατάς διαρκώς ενεργό. Παρόλο που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε οκτώ ώρες δουλειές κατά τη διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας, είναι σημαντικό να κοιμηθούμε αρκετό για να φορτίσουν οι μπαταρίες του σώματος. Από έξι έως οκτώ ώρες ύπνου θα κρατήσουν το σώμα σε εγρήγορση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Μην ξεχνάς το στόχο σου

Είναι ίσως το πιο σημαντικό από όλα. Πρέπει να μείνεις πιστός στο στόχο σου και να δουλεύεις καθημερινά γι’ αυτό. Ένα σημαντικό κλειδί για να είσαι σε φόρμα είναι να θέσεις στόχους και να διατηρήσεις μια θετική νοοτροπία. Εάν παραμείνεις θετική, θα είσαι σε θέση να ωθήσεις τον εαυτό σου να αποκτήσει το κατάλληλο σώμα που πάντα ήθελε.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News