Γίνεται να κάνεις γυμναστική καθιστή; Κι όμως ναι, γίνεται και θα σου πούμε ακριβώς τον τρόπο, γιατί όλοι μερικές φορές βαριόμαστε να σηκωθούμε. Έτσι δεν είναι; 

Άλλες φορές δεν έχεις και πολύ χρόνο για να γυμναστείς κι άλλες δεν έχεις και τόση όρεξη. Όλα φυσιολογικά είναι. Όμως, το θέμα είναι να βρίσκεις λύσεις ακόμα και για αυτές τις μέρες που βαριέσαι τόσο πολύ να σηκωθείς από τον καναπέ ή το κρεβάτι σου ή η δουλειά στο γραφείο δεν σε αφήνει σε ησυχία.

Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν; Γυμναστική καθιστή και έχουμε όλα τα tips για να το πετύχεις.

Ξαπλωμένη

Φυσικά και μπορείς να γυμναστείς ξαπλωμένη. Σκέψου μόνο ότι ξαπλωμένη κάνεις κοιλιακούς. Όχι, μην βαριέσαι. Έτσι όπως είσαι ξαπλωμένη στον καναπέ ή το κρεβάτι σου μπορείς να κάνεις τόσο ασκήσεις κοιλιακών όσο και ασκήσεις για τα πόδια, ανεβοκατεβάζοντάς τα και ανοιγοκλείνοντάς τα. Δοκίμασε, ακόμα, να κάνεις ασκήσεις για τα πόδια σε πλάγια κατάκλιση, γυμνάζοντας κυρίως τους προσαγωγούς και τους απαγωγούς σου. Δεν είναι ούτε τόσο δύσκολο ούτε κουραστικό. Μπορείς ταυτόχρονα να βλέπεις και τηλεόραση, αν αυτό σου κάνει τη γυμναστική πιο ενδιαφέρουσα.

γυμναστική καθιστή

Pexels

Στο γραφείο

Εντάξει, όχι όταν έχεις πολλή δουλειά, αλλά όταν είσαι πιο χαλαρή ή όταν κάθεσαι σε μια καρέκλα, δεν μας νοιάζει πού βρίσκεται, μπορείς να κάνεις κι εκεί κάποιες ασκήσεις. Κατά προτίμηση εστίασε όσο μπορείς στα πόδια σου, κρατώντας τα ενωμένα και τεντωμένα και ανεβοκατεβάζοντάς τα με αργές κινήσεις. Για καλύτερα αποτελέσματα μπορείς να χρησιμοποιήσεις ειδικά βαράκια για τα πόδια. Επίσης, καθιστή μπορείς να γυμνάσεις και τα χέρια σου, χρησιμοποιώντας και βαράκια, αλλά και χωρίς. Οι ασκήσεις για τα χέρια και τους ώμους είναι πολύ πιο εύκολες αν κάθεσαι. Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να κάνεις και λίγο streching, τεντώνοντας όσο πιο ψηλά μπορείς τα χέρια σου, αλλά και στο πλάι, σαν να προσπαθείς να πιάσεις κάτι. Στρίψε, τέλος, το σώμα σου μία δεξιά και την άλλη αριστερά.

Διάβασε ακόμα:

5 μυστικά για να ‘χεις πάντα όρεξη για γυμναστική!

Photo: unsplash/Taylor Harding