Θες να ξυπνάς το πρωί και να κάνεις σωματική άσκηση, αλλά δεν ξέρεις πώς να βρεις το κουράγιο και να τα καταφέρεις; Σου έχουμε τα tips για την πρωινή γυμναστική που θα σε κάνουν να σηκωθείς από το κρεβάτι μόνο και μόνο για να γυμναστείς.

Σίγουρα και μόνο στην ιδέα να βάλεις το ξυπνητήρι σου έστω και μισή ώρα πιο νωρίς για να γυμναστείς κουράζεσαι και νιώθεις πως δεν έχεις καμία όρεξη. Είναι λογικό να συμβαίνει αυτό, ειδικά αν δεν είσαι λάτρης της σωματικής άσκησης και η προπόνηση δεν είναι μέρος της καθημερινής σου ρουτίνας. Όμως, το να γυμνάζεσαι το πρωί είναι από τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινάς τη μέρα σου και να έχεις θετική ενέργεια και καλή διάθεση. Ακόμα κι αν δεν έχεις πολύ χρόνο, μισή ώρα πρωινής άσκησης είναι αρκετή.

5 tips για την πρωινή γυμναστική για να ξεκινήσεις την προπόνηση χωρίς γκρίνια

Θέσε έναν στόχο

Για να πετύχεις καθετί που θες, χρειάζεσαι έναν στόχο, το ξέρεις πολύ καλά και αυτό δεν αφορά μόνο τη γυμναστική. Ωστόσο, και σε αυτή την περίπτωση είναι πολύ σημαντικό να θέσεις έναν στόχο που θα σε κάνει να σηκωθείς από το κρεβάτι το πρωί, να μην πατήσεις την αναβολή και να κινητοποιηθείς. Για τον καθένα υπάρχει ένα διαφορετικό κίνητρο. Βρες το δικό σου, που μπορεί να είναι από το να χάσεις κιλά μέχρι το να βελτιώσεις την υγεία σου και να δεις που θα σταματήσεις να γκρινιάζεις το πρωί κάθε φορά που ξυπνάς για να γυμναστείς.

Πώς να χάσεις το λίπος στην κοιλιά; Πρωινά hacks για να το καταφέρεις

Κάνε το είδος γυμναστικής που σε ευχαριστεί

Αναμφίβολα, δεν πρόκειται να ξυπνήσεις για να κάνεις ένα είδος γυμναστικής που δεν σε ευχαριστεί. Επίλεξε κάτι που σε ευχαριστεί, σου φτιάχνει τη διάθεση και σε κάνει να χαίρεσαι που ξυπνάς για να γυμναστείς. Μερικά παραδείγματα είναι το περπάτημα, ο χορός, η yoga, τα βάρη, οι ασκήσεις ενδυνάμωσης. Ο καθένας έχει τα δικά του γούστα. Διάλεξε να κάνεις το πρωί κάτι που σου αρέσει, γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να το κάνεις καθόλου.

tips για την πρωινή γυμναστική
Pexels

Πήγαινε για ύπνο νωρίτερα

Η πρωινή γυμναστική μπορεί να σου φανεί σαν βασανιστήριο, αν δεν κοιμάσαι καλά το βράδυ. Έχουμε ξαναπεί πως 7-8 ώρες ύπνου είναι απαραίτητες, γι’ αυτό φτιάξε το δικό σου πρόγραμμα ύπνου και κοιμήσου αν χρειάζεται λίγο πιο νωρίς, αν πρόκειται να χτυπήσει το ξυπνητήρι νωρίτερα. Πάντως αν κοιμηθείς στις 2 το βράδυ δύσκολα θα ξυπνήσεις στις 7 το πρωί για να γυμναστείς κι έπειτα να πας στη δουλειά.

Προετοίμασε τα ρούχα σου

Βρες το κίνητρό σου από το προηγούμενο βράδυ και μεταξύ άλλων προετοίμασε τα ρούχα, αλλά και τον εξοπλισμό σου. Βρες τι θα φορέσεις στην πρωινή σου γυμναστική και τι εξοπλισμό ίσως να χρειαστείς. Είναι απαίσιο να ξυπνάς το πρωί και να ψάχνεις μανιωδώς τι θα φορέσεις. Μπορεί το αγαπημένο σου κολάν να είναι μπροστά στα μάτια σου αλλά να μην το βλέπεις από τη γκρίνια ή τα νεύρα σου που ξύπνησες για να γυμναστείς. Γι’ αυτό πολύ απλά βρες ό,τι χρειάζεσαι από το προηγούμενο βράδυ.

tips για την πρωινή γυμναστική
Pexels/Karolina Grabowska

Δεσμεύσου

Ο καλύτερος τρόπος για να πετύχει η πρωινή γυμναστική είναι σίγουρα να δεσμευτείς, είτε στον εαυτό σου είτε σε έναν φίλο σου. Ειδικά το να κανονίσεις γυμναστική με κάποιον άλλο μπορεί να σε κάνει να τα καταφέρεις, ακόμα κι αν τα υπόλοιπα tips για κάποιον λόγο αποτύχουν. Κλείσε ραντεβού για προπόνηση με έναν φίλο σου ή ακόμα καλύτερα με τον γυμναστή σου. Δεν γίνεται να τον στήσεις και να μην πας στην προπόνηση, σωστά;!

Πώς να εντάξεις την πρωινή γυμναστική στη ρουτίνα σου χωρίς να τη βαρεθείς;

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News