Τι σημαίνουν οι μυϊκοί πόνοι μετά τη γυμναστική και πώς τους αντιμετωπίζεις;

LIKE US ON FACEBOOK

Η άσκηση κάνει καλό στο σώμα, στην ψυχική υγεία και μια σειρά άλλων πραγμάτων. Τι σημαίνουν, όμως, οι μυϊκοί πόνοι μετά τη γυμναστική και πώς μπορείς να τους αντιμετωπίσεις;

Οι μυϊκοί πόνοι μετά τη γυμναστική, αφορούν κυρίως όσους δεν γυμνάζονται τακτικά και συχνά, αλλά πηγαίνουν στο γυμναστήριο όταν θυμούνται ότι έχουν πληρώσει γι΄αυτό και μία συνδρομή!

Τι είναι, όμως, ο μυϊκός πόνος ή αλλιώς το «πιάσιμο» μετά την άσκηση; Είναι αυτό που αισθανόμαστε όταν έχουμε πάει στο γυμναστήριο έχουμε κάνει την προπόνησή μας, και μετά από 48 ώρες νιώθουμε πόνο στους μύες που έχουμε γυμνάσει.

Μάλιστα, οι μυϊκοί πόνοι αποκαλούνται DOMS και όπως αναφέρουν οι ειδικοί, επηρεάζουν διαφορετικά τους ανθρώπους. Για παράδειγμα, μερικοί αισθάνονται έναν ήπιο πόνο στους μύες μια μέρα μετά την προπόνηση, ενώ υπάρχουν κι άλλοι που δεν μπορούν να κουνήσουν ορισμένα μέρη του σώματός τους.

Photo:@lira_n4/Twenty20

Πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις αυτό το «πιάσιμο»;

Μπορεί να μην είσαι έτοιμος να ακούσεις τη λύση που προτείνουν οι ειδικοί, αλλά ο καλύτερος τρόπος να απαλύνεις τους μυϊκούς πόνους μετά από μία προπόνηση, είναι η περισσότερη άσκηση.

Σύμφωνα με μια μελέτη, όπου εξετάστηκαν αρκετοί μέθοδοι για την αντιμετώπιση των μυϊκών πόνων, μεταξύ των οποίων και μασάζ ή κρυοθεραπεία, η επιπλέον άσκηση αποδείχθηκε η πιο αποτελεσματική λύση!

Οι ειδικοί συνιστούν να βρίσκουμε τρόπους να κινούμε το σώμα μας, είτε αυτό είναι λίγες ασκήσεις yoga είτε είναι το περπάτημα και το τρέξιμο, καθώς αυτές οι ασκήσεις θα μας βοηθήσουν να απαλύνουμε τον πόνο!

Διάβασε κι αυτό:

Μυϊκοί πόνοι μετά την προπόνηση; Οι τροφές που σε ανακουφίζουν

Photo: Unsplash/Scott Webb
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved