Τι μπορείς να κάνεις εάν πηγαίνεις γυμναστήριο αλλά δεν βλέπεις αποτελέσματα!

LIKE US ON FACEBOOK

Πηγαίνεις γυμναστήριο δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, τρέχεις στον διάδρομο, κάνεις ποδήλατο, σηκώνεις βάρη, αλλά δεν βλέπεις αποτελέσματα. Τι μπορείς να κάνεις;

Ακολουθείς πιστά την ρουτίνα που είχες θέσει ως στόχο για το γυμναστήριο, αλλά τα αποτελέσματα όχι μόνο είναι στάσιμα, αλλά δεν είναι κι αυτά που θα ήθελες. Μην αγχώνεσαι όμως, γιατί υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να τα διορθώσεις.

Άλλαξε προπόνηση

Εάν κάνεις την ίδια προπόνηση κάθε φορά, το σώμα συνηθίζει και ως εκ τούτου, δεν πρόκειται να δεις καμία αλλαγή. Δοκίμασε να εναλλάσσεις τις προπονήσεις σου, σηκώνοντας μία μέρα βάρη και την άλλη κάνοντας yoga ή pilates.

Πρόσεξε τη διατροφή

Καμία γυμναστική δεν σημαίνει τίποτα εάν δεν συνοδεύεται κι από τη σωστή διατροφή. Θα πρέπει να τρως τουλάχιστον τρία ισορροπημένα γεύματα ημερησίως, ενώ μπορείς να προσθέσεις λίγες παραπάνω πρωτεΐνες και θρεπτικούς υδατάνθρακες. Συνιστάται επίσης, να τρως μία μπανάνα ακριβώς πριν από την προπόνηση.

Άλλαξε στόχο

Μπορεί να νομίζεις ότι δεν βλέπεις αποτέλεσμα γιατί έχεις βάλει ως στόχο να χάσεις 10 κιλά μέσα σε έναν μήνα. Απλά δεν γίνεται, πρέπει να κάνεις υπομονή και να θέτεις μικρούς και επιτεύξιμους στόχους.

Πάρε έναν φίλο στην προπόνηση

Πάρε έναν φίλο μαζί σου στο γυμναστήριο, έτσι η προπόνηση θα είναι πιο διασκεδαστική, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να γίνει και λίγο πιο ανταγωνιστική. Ποιος από τους δυο σας τρέχει πιο γρήγορα, ποιος κάνει τους περισσότερους κοιλιακούς; Σίγουρα, μ’αυτό τον τρόπο θα κάψετε και οι δύο περισσότερες θερμίδες.

Διαβάστε επίσης:

Λάθη που κάνεις στο διάδρομο και ο τρόπος να τα διορθώσεις!

Photo: Unsplash/bruce mars

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved