Τι κάνεις λάθος και δεν αδυνατίζεις

LIKE US ON FACEBOOK

Όσο περνάει ο καιρός και πλησιάζει το Καλοκαίρι, τόσο περισσότεροι είναι αυτοί που πηγαίνουν στα γυμναστήρια με σκοπό να αδυνατίσουν και να φτιάξουν σώμα για την παραλία.

Όμως, πολλές φορές βλέπουμε ότι δεν καταφέρνουν να πετύχουν τον στόχο τους και να φτιάξουν αυτό το τέλειο σώμα που επιθυμούν. Αυτό συμβαίνει, γιατί κάνουν αρκετά λάθη στη γυμναστική που δεν συνειδητοποιούν και δεν γνωρίζουν.

Ποια είναι αυτά;

Τρέχοντας στον διάδρομο

λάθη στη γυμναστική

Πολύ συχνά βλέπουμε ανθρώπους να «λιώνουν» πάνω στον διάδρομο για ώρες προκειμένου να αδυνατίσουν. Σίγουρα αυτό θα τους βοηθήσει έως ένα σημείο, όμως, το σώμα δεν θα γίνει ποτέ γραμμωμένο. Ο διάδρομος και το ελλειπτικό είναι μία επιπλέον βοήθεια, έτσι ώστε να κάψουν θερμίδες, όμως δεν αρκούν.

Η γυμναστική με βάρη είναι ο ιδανικός τρόπος για να κάψεις λίπος και ταυτόχρονα να «χτίσεις» μυς, με σκοπό να πετύχεις πιο εύκολα τον στόχο σου. Αν θέλεις να έχεις ένα ομοιόμορφο και γραμμωμένο σώμα και να αποφύγεις τα λάθη στη γυμναστική, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να γυμνάζεσαι και με βάρη, χωρίς να σταματήσεις τον διάδρομο ή το ελλειπτικό στην αρχή ή στο τέλος της γυμναστικής σου.

Παίρνεις πίσω τα κιλά

Το ότι κάνεις εξαντλητικές δίαιτες και τρέχεις στο γυμναστήριο δεν σημαίνει ότι θα αποκτήσεις ένα τέλειο σώμα μια για πάντα. Πιο συγκεκριμένα, οι άνθρωποι που προσπαθούν να αδυνατίσουν με εξαντλητικές δίαιτες και αυστηρά προγράμματα γυμναστικής, που δεν βοηθούν στην ανάπτυξη μυών, είναι αποδεδειγμένο ότι θα ξαναπάρουν πίσω τα κιλά που θα χάσουν.

Αντιθέτως, αυτός που έχει αναπτύξει και μύες, πράγμα που αυξάνει τις αναγκαίες θερμίδες συντήρησης του ανθρώπου εξαιτίας της αυξημένης καύσης των μυών, έχει ως συνέπεια τη δυσκολία αύξησης του σωματικού λίπους. Επομένως, αν θέλεις να μην παίρνεις πάλι τα κιλά που χάνεις, οφείλεις να αναπτύξεις τους μύες σου, αλλά και να μην σταματήσεις να γυμνάζεσαι, επειδή έχασες τα επιθυμητά σου κιλά.

Γυμνάζεις μόνο ένα μέρος του σώματος

Σίγουρα δεν γνωρίζεις ότι δεν μπορείς να χάσεις στοχευμένα λίπος από συγκεκριμένες περιοχές του σώματος που θες. Δεν είσαι ο μόνος που δεν το ξέρει. Γι’ αυτό το λόγο, βλέπουμε πολλούς να κάνουν με τις ώρες κοιλιακούς με σκοπό να τους αναδείξουν. Ο μόνος, όμως, τρόπος για να αναδείξεις τους κοιλιακούς σου είναι να μειώσεις τα ποσοστά του σωματικού σου λίπος. Με άλλα λόγια, δεν μπορείς να χάσεις λίπος μόνο από συγκεκριμένα μέρη του σώματός σου, για παράδειγμα μόνο από τα πόδια ή μόνο από την κοιλιά. Πρέπει να χάσεις γενικά βάρος, προκειμένου να μειωθεί το λίπος και στα σημεία που θες.

Διατροφή

λάθη στη γυμναστική

Φυσικά, δε θα έχεις κανένα αποτέλεσμα, αν δεν διατηρήσεις μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Πρέπει σίγουρα να μειώσεις τη ζάχαρη, αλλά και το αλάτι και να αυξήσεις τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή σου. Μην ξεχνάς ότι και το να μην τρως καθόλου δεν βοηθάει στη μείωση του λίπους.

Μόνο έτσι και σε συνδυασμό με ένα καλό πρόγραμμα γυμναστικής θα πετύχεις τον στόχο σου και θα αναδείξεις το σώμα σου. Απόφυγε, λοιπόν, τα λάθη γυμναστικής, δώσε έμφαση στους μύες και τη διατροφή σου και θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Διάβασε ακόμα:

10 οικονομικοί τρόποι γυμναστικής!

Photos: Thinkstock, Instagram @carolinedeisler, Stocksy/Jovo Jovanovic
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved