Αν έχεις βιώσει ποτέ αυτή την μικρή και ενοχλητική λιγούρα γύρω στις 10 π.μ., ξέρεις ότι ένα πράγμα είναι αλήθεια: όσο πλησιάζει το μεσημέρι η πείνα θα μεγαλώνει κι εσύ θα υποφέρεις. Αν υποθέσουμε ότι έφαγες πρωινό, πιθανότατα θα κοιτάς το ρολόι και θα σκέφτεσαι ότι η ώρα του μεσημεριανού γεύματος είναι δύο ώρες μακριά. Και τώρα, τι κάνεις;

Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις για να ανακουφιστείς. Αλλά πρώτα, ας εξετάσουμε γιατί συμβαίνει αυτή η επίθεση που σου κάνει η κοιλιά σου λίγο πριν το μεσημέρι.

«Ο εγκέφαλος και το σώμα μας συνήθως διαπερνούν ενέργεια γρήγορα τα πρωινά όταν η αποτελεσματικότητα και η δημιουργικότητα είναι στο αποκορύφωμά της», εξήγησε η διαιτολόγος Tracy Lockwood Beckerman«Αυτή η έκρηξη παραγωγικότητας μπορεί να σε κάνει να αισθάνεσαι εξαντλημένη και να θέλεις να τρέξεις στην κουζίνα για ένα μεσημεριανό γεύμα λίγο πιο νωρίς απ’ ό,τι πρέπει».

Tα 5 πιο υγιεινά σνακς που μπορείς να φας

Είναι, επίσης, πιθανό να μην τρως ένα αρκετά πλούσιο πρωινό. «Μόλις το σώμα σου αφομοιώσει και μεταβολίσει αυτό το μη ισορροπημένο πρωινό, ορμόνες της πείνας όπως η γκρελίνη έρχονται να σου χτυπήσουν την πόρτα νωρίτερα από το αναμενόμενο».

Εάν θέλεις να αποτρέψεις αυτές τις πρωινές έντονες λιγούρες, μπορείς να ξεκινήσεις τρώγοντας μεγαλύτερα, πιο ισορροπημένα πρωινά γεύματα, γεμάτα με υγιή λιπαρά, πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες. Αλλά αν δυσκολεύεσαι να ανοίξεις την όρεξή σου το πρωί παρακάτω μπορείς να βρεις κάποια μυστικά για το τι πρέπει να φας.

6+1 ιδέες για γευστικά σνακ πριν το μεσημεριανό!

Μπανάνα με βούτυρο ξηρών καρπών

Εάν εξακολουθείς να εργάζεσαι από το σπίτι, αυτή είναι μια εύκολη επιλογή το μεσημέρι. «Πρέπει πάντα τα σνακ να περιλαμβάνουν μια πηγή πρωτεΐνης ή μια υγιή πηγή λίπους, όχι απλώς υδατάνθρακες. Αυτό κάνει καλύτερη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και αυξημένη πληρότητα για να σε κρατήσει μέχρι το μεσημεριανό γεύμα», εξήγησε η διαιτολόγος Abby Vichill . «Οι μπανάνες έχουν υδατάνθρακες και το βούτυρο ξηρών καρπών έχει λίπος και πρωτεΐνη».

Μαύρη σοκολάτα και ξηροί καρποί

Ποιος μπορεί να πει όχι στη σοκολάτα στις 10 το πρωί; Η Beckerman λέει ότι ο συνδυασμός μαύρης σοκολάτας με αμύγδαλα, φιστίκια ή ακόμα και σπόρους κολοκύθας μπορεί να βοηθήσει να διατηρήσεις το σάκχαρο στο αίμα σου σταθερό, ενώ παράλληλα σε κρατά συγκεντρωμένη και παραγωγική. Ως ένα ωραίο μπόνους, η μαύρη σοκολάτα έχει λίγη καφεΐνη μέσα της.

τρόφιμα απαραίτητα για την υγεία
Unsplash

Μια μπάρα πρωτεΐνης

Υπάρχουν πολλές επιλογές μπάρας πρωτεΐνης εκεί έξω που στοχεύουν να σε κρατήσουν χορτάτη και γεμάτη ενέργεια. Επιπλέον, είναι μια εξαιρετική επιλογή αν δουλεύεις σε ένα γραφείο και θέλεις κάτι γρήγορο και εύκολο. 

Καρύδια

Ένα εύκολο σνακ για να το σπίτι ή το γραφείο, τα καρύδια σταθεροποιούν το σάκχαρο στο αίμα και σε κρατούν χορτάτη μέχρι το μεσημεριανό γεύμα. Η κατανάλωση καρυδιών μπορεί επίσης να βελτιώσει τη μνήμη και τη συγκέντρωση στους ενήλικες.

Φυσικά, τα αμύγδαλα και τα φιστίκια θα σταθεροποιήσουν παρομοίως το σάκχαρο στο αίμα σου, αν κάποια μέρα θελήσεις κάτι διαφορετικό.

Αυτά είναι τα 6 υγιεινά σνακ που μειώνουν το αίσθημα λιγούρας

Τσιπς φρούτων

Αν και τα τσιπς φρούτων δεν περιέχουν ακριβώς την πρωτεΐνη, η Beckerman υποστηρίζει ότι μπορούν να φτιάξουν ένα υπέροχο μεσημεριανό σνακ, ειδικά αν βρίσκεσαι σε γραφείο και χρειάζεσαι κάτι γρήγορο και εύκολο.

Τα τσιπς φρούτων είναι φτιαγμένα από τη φλούδα του φρούτου, ώστε να είναι φυσικά γεμάτα με θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη C και κάλιο, ώστε να ενισχύεται το ανοσοποιητικό σου σύστημα, ικανοποιώντας παράλληλα τις λιγούρες σου. 

υγιεινά σνακς

Σφιχτά βραστά αυγά

Αν και αυτό μπορεί να μην είναι το καλύτερο σνακ για να πάρεις μαζί σου στο γραφείο, εάν θέλεις να έχεις καλές σχέσεις με τους συναδέλφους σου, εάν, όμως, εργάζεσαι από το σπίτι, είναι ένα υγιεινό σνακ γεμάτο θρεπτικά συστατικά που θα σε κρατήσει χορτάτη μέχρι το μεσημεριανό.

Τρεις συνδυασμοί φαγητών που υπόσχονται γρήγορη απώλεια βάρους

Πουτίγκα με σπόρους Chia

Η πουτίγκα με σπόρους Chia προετοιμάζεται εκ των προτέρων, επομένως μπορεί να είναι ένα εύκολο σνακ είτε εργάζεσαι από το σπίτι, είτε στο γραφείο. «Η πουτίγκα με σπόρους chia περιέχει πρωτεΐνη, λίπος και υδατάνθρακες», εξηγεί η Vichill, σημειώνοντας ότι οι σπόροι chia έχουν 4,7 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά χούφτα.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News