Ο καιρός έχει ζεστάνει επικίνδυνα, όμως, εσύ δεν θέλεις να μείνεις μακριά το Καλοκαίρι απ’ την αγαπημένη σου γυμναστική: Το τρέξιμο έξω. Πώς θα καταφέρεις, όμως, να πηγαίνεις για τρέξιμο ενώ έχει ζέστη και να μην υποφέρεις; Υπάρχουν τρικς που είναι η κατάλληλη εποχή να δοκιμάσεις!

Tips για το τρέξιμο ενώ έχει ζέστη

Το μυστικό βρίσκεται στο κεφάλι σου

Πριν πας για προπόνηση, κάνε ένα ντους και άσε το νερό να τρέξει στα μαλλιά σου, χωρίς να τα στεγνώσεις μετά. Στη συνέχεια, πιάσε τα μαλλιά σου έναν σφιχτό κότσο. Καθώς τρέχεις, ο ζεστός άνεμος σε συνδυασμό με τα νωπά μαλλιά σου, θα σε κάνει να αισθάνεσαι δροσιά! Μπορείς επίσης να βάλεις ένα βρεγμένο μαντήλι στα μαλλιά σου και να κουβαλάς ένα μπουκαλάκι νερό για να βρέχεις τα μαλλιά σου ανά διαστήματα.

τρέξιμο ενώ έχει ζέστη
Pexels

Πάγος

Πολλοί αθλητές, όπως η Ολυμπιακή μαραθωνοδρόμος Deena Kastor, φορούν ένα γιλέκο πάγου πριν αγωνιστούν. Έτσι, μειώνεται η θερμοκρασία του σώματος και αυξάνεται η αντοχή όταν ανεβαίνει η θερμότητα. Μπορείς να κάνεις κι εσύ το ίδιο, γεμίζοντας με πάγο ένα παλιό σου καλσόν και τοποθετώντας το στο αθλητικό σου σουτιέν. Η αίσθηση μετά όταν τρέξεις θα είναι σούπερ!

τρέξιμο ενώ έχει ζέστη
Unsplash

Κατεψυγμένη πετσέτα

Μπορείς να κρατήσεις τον λαιμό σου δροσερό με μια κατεψυγμένη πετσέτα. Βάλε σε μια μικρή πετσέτα νερό και τοποθέτησέ την στην κατάψυξη για μια ώρα. Πριν ξεκινήσεις την προπόνησή σου, τύλιξε την πετσέτα γύρω απ’ τον λαιμό σου!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News