Το καλοκαίρι είναι εδώ και οι διακοπές έχουν ξεκινήσει. Είμαι σίγουρη πως όπως κι εγώ, έτσι κι εσύ ονειρευόσουν να βγεις στην παραλία με επίπεδη κοιλίτσα και κοιλιακούς, αλλά λίγο η καραντίνα και λίγο οι βαρετές ασκήσεις του γυμναστηρίου δε σε βοήθησαν πολύ! Είμαι εδώ, όμως, για σένα και θα σε βοηθήσω προτείνοντάς σου το πιο fun πρόγραμμα γυμναστικής, που δεν είναι άλλο από τον χορό!

Ζήλευες πάντα τους κοιλιακούς των χορευτών; Ήρθε η ώρα να τους αποκτήσεις!

Η Katia Pryce η ιδρύτρια του DanceBody και η εκπαιδευτής σε αυτό το βίντεο, σε ταξιδεύει σε μια βασική σειρά ευχάριστων ασκήσεων, που διαρκούν μόλις 6 λεπτά και σε βοηθά να αποκτήσεις ονειρεμένους κοιλιακούς.

Διακοπές και διατροφή: Τι να φας χωρίς ενοχές στις καλοκαιρινές σου διακοπές

Δεν είναι μια απλή γυμναστική και αυτή ακριβώς είναι και η αξία του χορού. Είναι περισσότερο μέσο εκτόνωσης και διασκέδασης και λιγότερο ένα μέσο που θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις κοιλιακούς. Μέσα από τα 6 λεπτά που θα δεις, θα κάνεις περισσότερο focus στον κορμό και την ενδυνάμωσή του.

Η σειρά των ασκήσεων της Pryce απαιτεί τη συμμετοχή όλων των μικροσκοπικών μυών σου. “Αυτό που είναι υπέροχο στον χορό είναι ότι μαθαίνεις να χρησιμοποιείς το κέντρο σου σε κάθε κίνηση, ακόμα και όταν στέκεσαι όρθιος. Οι χορευτές μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν ολόκληρο το σώμα τους σε κίνηση, και συχνά ενεργοποιούν εκείνους τους “ξεχασμένους” μυς που άλλες προπονήσεις μερικές φορές ξεχνούν”, δήλωσε η Katia Pryce. Με τον χορό μπορείς να βελτιώσεις πολύ την ισορροπία και τη στάση του σώματος σου και το καλύτερο στο άφησα για το τέλος. Η διάθεσή σου ανεβαίνει κατακόρυφα. Μήπως τώρα σε έπεισα να το δοκιμάσεις;

Θες να πας για τρέξιμο αλλά έξω έχει υπερβολική ζέστη; 3 tips που θα σε βοηθήσουν

“Οι προπονήσεις και τα προγράμματα γυμναστικής που βασίζονται στο χορό ωφελούν τόσο το μυαλό όσο και το σώμα, διότι διεγείρουν και ενεργοποιούν το ένστικτο που έχεις για παιχνίδι και χαρά. Κάνοντας χορό δεν καις μόνο τις απαραίτητες θερμίδες, αλλά μειώνεις αποτελεσματικά το στρες και το άγχος”, δήλωσε η νευροεπιστήμονας Nan Wise στο Well+Good.

Αν είσαι, λοιπόν, έτοιμη να ιδρώσεις και να χτίσεις μια επίπεδη κοιλιά με ευχάριστη διάθεση, ξεκίνα τώρα αυτή την εξάλεπτη προπόνηση.

Είσαι έτοιμη;

Γυμναστική με rollers: Η νέα τάση στο fitness που θα λατρέψεις

Δες εδώ το σχετικό video:

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News