Ήρθε το καλοκαίρι και ψάχνεις απεγνωσμένα τρόπο να χάσεις κιλά; Θέλεις να μειώσεις το βάρος που πήρες στην καραντίνα ακολουθώντας δίαιτα; Είμαι σίγουρη πως μετά από αυτό το κείμενο θα αναθεωρήσεις τη στρατηγική σου γιατί δεν έχεις συνειδητοποιήσει το πιο βασικό στοιχείο.

Η λέξη κλειδί που ψάχνουμε ώστε να επιτύχεις τον σκοπό σου είναι η ισορροπία και ένας καλός και υγιής μεταβολισμός, που λειτουργεί γρήγορα και δεν κοιμάται. Μην ξεχνάς πως στον μεταβολισμό σου, και πιο συγκεκριμένα στον τρόπο με τον οποίο τον έχεις διδάξει εσύ να λειτουργεί, οφείλεις το πόσο γρήγορα καις το λίπος σου. Το μυστικό, λοιπόν, είναι να του δίνεις τις σωστές τροφές και βιταμίνες.

Αυτός είναι ο παράγοντας που επηρεάζει την απώλεια βάρους και δεν το έχεις φανταστεί!

Διάβασε παρακάτω 4 βιταμίνες και στοιχεία που είναι απαραίτητα για έναν γρήγορο μεταβολισμό

Βιταμίνες B

Οι Βιταμίνες B είναι εξαιρετικά χρήσιμες για τον ανθρώπινο οργανισμό καθώς η βασική τους δράση είναι η σωστή λειτουργία του μεταβολισμού. Βοηθούν το σώμα να μεταβολίσει τους υδατάνθρακες, τις πρωτεΐνες και το λίπος και να χρησιμοποιήσει την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στις τροφές. Είμαι σίγουρη πως τώρα αναρωτιέσαι ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να καταναλώσεις ώστε να λάβεις τις Βιταμίνες Β και να χάσεις κιλά, μην αγχώνεσαι όμως, σου έχω την απάντηση και είναι η εξής: όσπρια, αυγά, γάλα, πατάτες, μπανάνες και κοτόπουλο.

βιταμίνες και στοιχεία για να χάσω κιλά
Pexels

Μήπως η ζυγαριά σου προσθέτει κιλά; 5+1 περιπτώσεις που σου λέει ψέματα ενώ δεν έχεις παχύνει

Σίδηρος

Αν τον τελευταίο καιρό νιώθεις αδύναμη ίσως χρειάζεσαι σίδηρο, γιατί ο σίδηρος είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία της ενέργειας από τα θρεπτικά συστατικά που λαμβάνουμε. Μεταφέρει στον οργανισμό μας το οξυγόνο και καίει το λίπος, με αποτέλεσμα να χάσεις τα κιλά που επιθυμείς. Υπάρχουν συμπληρώματα, αλλά μπορείς να τρως περισσότερο σπανάκι, φακές, κόκκινο κρέας, όστρακα και φασόλια.

Βιταμίνη D

Η Βιταμίνη D είναι μια βιταμίνη την οποία ο ανθρώπινος οργανισμός τη λαμβάνει από τον ήλιο κι εμείς εδώ στην Ελλάδα είμαστε εξαιρετικά τυχεροί, διότι απολαμβάνουμε τον ήλιο τις περισσότερες ημέρες του χρόνου. Όσο περισσότερη βιταμίνη D παίρνεις, τόσο περισσότερο λίπος καις. Εκτός από την έκθεση στον ήλιο, εννοείται πάντα με αντηλιακό, φρόντισε να τρως τόνο, σαρδέλες, σολομό, κρόκους, ενισχυμένα δημητριακά και γάλα.

βιταμίνες και στοιχεία για να χάσω κιλά
Pexels

Τα 3 tips που θα σε κάνουν να χάσεις (επιτέλους) τα τελευταία δύο περιττά κιλά

Πράσινο τσάι

Αν και δεν θεωρείται βιταμίνη, το πράσινο τσάι σου δίνει ενέργεια και καίει το λίπος σου. Επίσης, σου δίνει μία υγιή δόση καφεΐνης.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τονίσουμε πως πριν προβούμε σε οποιαδήποτε αγορά συμπληρωμάτων, είναι καλό να συμβουλευτούμε τον γιατρό μας, ο οποίος γνωρίζει την υγεία μας και μπορεί να μας καθοδηγήσει κατάλληλα.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News