Οι τέσσερις καλύτερες ασκήσεις για τα πόδια

LIKE US ON FACEBOOK

Τα πόδια είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα μέρη του σώματος που οι γυναίκες θέλουν πιο πολύ να γυμνάσουν. Και μπορεί ακόμα να είναι χειμώνας και να μας έχουν βολέψει τρομερά τα τζιν και οι φόρμες, αλλά το καλοκαίρι δεν είναι καθόλου μακριά.

Μπορείς μόνο με τέσσερις ασκήσεις να δεις γρήγορα αποτελέσματα; Και όμως μπορείς εάν επαναλαμβάνεις τις παρακάτω ασκήσεις για λίγα λεπτά κάθε μέρα. Φυσικά, τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να φαίνονται μετά από έξι εβδομάδες, ενώ σημαντικός παράγοντας είναι και η διατροφή που κάνεις.

Squats

Καμία προπόνηση για τα πόδια δεν είναι ολοκληρωμένη εάν δεν έχει τουλάχιστον δύο με τρεις επαναλήψεις καθισμάτων.

Για να τα κάνεις: Διατήρησε το σώμα σου ευθεία, έχοντας τα πόδια σου ελαφρά ανοιχτά στο ύψος των ώμων. Σπρώξε τα ισχία σου προς τα κάτω και προς τα πίσω και λύγισε τα γόνατά σου για να χαμηλώσεις το σώμα σου έως ότου οι μηροί σου είναι τουλάχιστον παράλληλοι στο έδαφος. Επανέλαβε.

Προβολές στο step – up

Για αυτή την άσκηση θα χρειαστείς ένα step – up και ίσως κάποια βάρη. Σε περίπτωση που δεν έχεις μπορείς να κάνεις μόνη σου μόνο τις προβολές.

Για να τις κάνεις: Τοποθέτησε μπροστά σου ένα step – up και κράτησε πλάγια στα χέρια σου ένα ζευγάρι αλτήρες. Τοποθέτησε το δεξί σου πόδι σταθερά στο step, ενώ το αριστερό είναι τεντωμένο πίσω. Λύγισε το αριστερό σου γόνατο προς τα κάτω και επανέλαβε με το άλλο πόδι. Κάνε τουλάχιστον 10 επαναλήψεις από το κάθε πόδι.

Προβολές με τα δύο πόδια στο step

Για μεγαλύτερα αποτελέσματα μπορείς να κρατάς και πάλι στα χέρια σου μερικά βάρη. Για να κάνεις αυτές τις προβολές, επαναλαμβάνεις την παραπάνω άσκηση μόνο που τώρα όταν σταματάς με το ένα σου πόδι το ανεβάζεις και αυτό στο step. Όταν ξεκινήσεις με το άλλο, αντί να το πηγαίνεις μπροστά θα το πηγαίνεις προς τα πίσω.

Καθίσματα με βάρη

Γι’ αυτά τα καθίσματα επαναλαμβάνεις την ίδια πρακτική με παραπάνω. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι στα χέρια σου μπορείς να κρατάς ένα ή δύο βαράκια και τώρα δεν θα σπρώχνεις μόνο τα ισχία σου προς τα πίσω, αλλά θα κατεβαίνεις μέχρι κάτω, λίγο πριν ακουμπήσεις το έδαφος. Σαν να κάθεσαι σε μία αόρατη καρέκλα.

Photo: GETTY IMAGES
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved