Τελικά μήπως η πολλή γυμναστική κάνει κακό;

LIKE US ON FACEBOOK

Νέα έρευνα έρχεται να ταράξει τα νερά. Η έρευνα αυτή διεξάχθηκε σε παραπάνω από 1 εκατομμύριο Αμερικάνους. Όμως, τα αποτελέσματά της δεν ήταν και τόσο ενθαρρυντικά για τους λάτρεις της γυμναστικής.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η υπερβολική άσκηση έχει πράγματι επιζήμια αποτελέσματα στην πνευματική ευεξία κάποιου. Δυστυχώς είναι πραγματικότητα, η πολλή γυμναστική κάνει κακό.

Η έρευνα διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Yale και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό The Lancet Psychiatry Journal. Άλλο ένα συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε η έρευνα είναι ότι οι άνθρωποι που ασκούνται, σε φυσιολογικά πλαίσια, έχουν μιάμιση μέρα λιγότερης πνευματικής ευεξίας μηνιαίως, σε σύγκριση με τους ανθρώπους που δεν ασκούνται καθόλου.

Ενώ όλοι οι τύποι άσκησης φάνηκε ότι βελτιώνουν την ψυχική υγεία. Οι αποτελεσματικότερες από αυτές είναι οι ομαδικές ασκήσεις, η ποδηλασία, η αερόβια γυμναστική και το να πηγαίνεις στο γυμναστήριο.

Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτά τα συμπεράσματα ύστερα από έρευνα που έγινε σε 1 εκατομμύρια ενήλικες σε όλες τις 50 αμερικανικές πολιτείες.

Τα δεδομένα που λήφθηκαν υπόψη είναι τα δημογραφικά στοιχεία καθώς και οι πληροφορίες σχετικά με τη σωματική και ψυχική υγεία. Καθώς και τις συμπεριφορές των συμμετεχόντων.

Από τους συμμετέχοντες ζητήθηκε να εκτιμήσουν πόσες μέρες κατά τον τελευταίο μήνα η ψυχική τους υγεία δεν ήταν και τόσο καλή, με βάση το άγχος, την κατάθλιψη και τα συναισθηματικά προβλήματα που ένιωσαν. Ρωτήθηκαν επίσης, πόσες φορές έκαναν γυμναστική συνολικά σε αυτό το διάστημα και για πόση ώρα.

Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη τους την ηλικία, το φύλο, τη καταγωγή, την οικογενειακή κατάσταση, το εισόδημα, το επίπεδο εκπαίδευσης, την εργασία, την σωματική υγεία και τις προηγούμενες διαγνώσεις κατάθλιψης.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι 45 λεπτά άσκησης από 3 έως 5 φορές την εβδομάδα ήταν το καλύτερο χρονικό διάστημα για να γυμναστείς. Αυτό το διάστημα έχει τα μέγιστα οφέλη στην ψυχική υγεία.

Διαπίστωσαν ότι ο μέσος άνθρωπος περνάει 3 με 4 μέρες λιγότερης πνευματικής ευεξίας κάθε μήνα.

Ωστόσο, σε σύγκριση με τους ανθρώπους που ανέφεραν ότι δεν ασκούνται καθόλου, οι άνθρωποι που γυμνάζονται έχουν μιάμιση μέρα λιγότερης πνευματικής ευεξίας κάθε μήνα. Μείωση που κυμαίνεται στο 43,2%.

Αν και ορισμένες δραστηριότητες φέρεται να έχουν μεγαλύτερη θετική επίδραση από άλλες. Ακόμα και το να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού συσχετίστηκε με μείωση της κακής ψυχικής υγείας κατά περίπου 10%.

Το πόσο συχνά και για πόση ώρα ασκείσαι παίζει ρόλο

Η άσκηση για περισσότερο ή λιγότερο από 30 με 60 λεπτά για 3 με 5 φορές την εβδομάδα, μειώνει τα οφέλη της άσκησης στην ψυχική υγεία.

Η άσκηση για περισσότερο από 90 λεπτά την ημέρα εξακολουθεί να συνδέεται με μεγαλύτερη μείωση των ημερών κακής ψυχικής υγείας. Ωστόσο, κάποιος που γυμνάζεται περισσότερο από τρεις ώρες συνδέεται με χειρότερη ψυχική υγεία. Σε σύγκριση με κάποιον που δεν ασκείται καθόλου.

Οι ερευνητές υποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται με ακραίους ρυθμούς αποκτούν ιδεολογικά χαρακτηριστικά. Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να τους θέσουν σε μεγαλύτερο κίνδυνο κακής ψυχική υγεία.

Διαβάστε επίσης:

Μήπως πραγματικά έχεις αλλεργία στη γυμναστική;

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved