Σίγουρα έχεις ακούσει ότι το πρωί πρέπει να τρως σαν βασιλιάς, ότι το πρωινό είναι αυτό που σου δίνει όλες τις θρεπτικές ουσίες, την ενέργεια για να συνεχίσεις τη μέρα σου. Τελικά, όμως, πόσο κακό είναι να παραλείπεις το πρωινό σου;

Όπως ισχυρίζονται πολλοί, το πρωινό μπορεί να είναι σημαντικό όταν πηγαίνεις σχολείο ώστε να μην πεινάσεις μέχρι το μεσημέρι, ωστόσο μεγαλώνοντας οι συνήθειές μας και η όρεξή μας αλλάζει. Και αν δεν πεινάς όταν ανοίξεις τα μάτια σου γιατί να πάρεις πρωινό;

Πόσο κακό είναι να παραλείπεις το πρωινό σου;

Τα θετικά του να απολαμβάνεις το πρωινό σου

Αν μόλις ξυπνάς επιθυμείς να απολαμβάνεις ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, τότε μπορείς φυσικά να το κάνεις. Κάθε γεύμα είναι πολύ σημαντικό για να σου δώσει την ενέργεια να ξεκινήσεις τις πρωινές σου δραστηριότητες ενώ κάνει καλό και στον εγκέφαλό σου.

Όταν απολαμβάνεις το πρωινό σου, τότε θα αποφύγεις τα σνακς που δεν έχουν καμία ουσία, θα φας περισσότερο από όσο πρέπει και θα έχεις λάβει όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα σου. Φυσικά, το τι τρως για πρωινό έχει μεγάλη σημασία γιατί τα κρουασάν και τα donuts σίγουρα δεν σε βοηθούν να χάσεις βάρος και δεν σου προσφέρουν τίποτα απολύτως.

παραλείπεις το πρωινό

Τι συμβαίνει όταν παραλείπεις το πρωινό σου;

Μερικοί άνθρωποι απλώς δεν μπορούν να φάνε το πρωί και δεν έχουν όρεξη. Τελικά, το να παραλείπεις το πρωινό δεν θα σε βλάψει αλλά μπορεί να σε βάλει σε άλλους κινδύνους, όπως το να καταναλώσεις μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού αργότερα, να μην έχεις τόση ενέργεια, η ζάχαρη στο αίμα να βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα και να νιώθεις υποτονικά.

Αν δεν πεινάς το πρωί, τότε αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή έφαγες πολύ το βράδυ και αυτό σημαίνει ότι απολαμβάνεις ένα πλούσιο και γεμάτο γεύμα το βράδυ και σε αυτό σε βάζει σε μια διαδικασία να καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες.

Και τελικά υπάρχει το “σωστό”;

Oι ειδικοί λένε πως τελικά εξαρτάται από το άτομο και δεν υπάρχει μόνο “άσπρο” και “μαύρο”. Αν θέλεις να απολαμβάνεις το πρωινό σου, τότε να το κάνεις.

Αν, όμως, πιέζεσαι το πρωί για να φας τότε μπορείς να το παραλείψεις και να φας λίγες ώρες αργότερα, καθώς δεν πρέπει ποτέ να πιέζεις τον εαυτό σου να φάει αλλά πρέπει να ακούς το στομάχι σου.

παραλείπεις το πρωινό

Photo: GETTY IMAGES

Μια έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε το 2014, έδειξε ότι οι άνθρωποι είτε απολαμβάνουν το πρωινό τους , είτε όχι αυτό έχει μικρή επιρροή στην αύξηση βάρους.

Υπάρχουν ωστόσο, μερικοί άνθρωποι που πρέπει να παίρνουν το πρωινό τους σε καθημερινή βάση, όπως οι άνθρωποι με διαβήτη ώστε να ισορροπούν τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα. Επίσης, αν παίρνεις συγκεκριμένα φάρμακα, τότε πρέπει πρώτα να έχεις φάει κάτι.

Φυσικά, μπορείς πάντα να μιλήσεις για το θέμα στον γιατρό σου ή σε έναν διατροφολόγο καθώς ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και αντιδρά διαφορετικά.

Διαβάστε επίσης:

Η παράλειψη του πρωινού έχει σοβαρές συνέπειες στην υγεία σου

POPSUGAR Photography / Diggy Lloyd