H άνοιξη καταυθάνει αλλά δεν έρχεται μόνη της. Φέρνει μαζί της και τις θαυματουργές υπερτροφές της που πρέπει οπωσδήποτε να εντάξεις στην διατροφή σου. Ειδικά εάν θες να χάσεις τα περιττά κιλά λίγο πριν το καλοκαίρι αυτά τα superfoods της άνοιξης είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά και θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο σου.

Τα superfoods που είναι σύμμαχοί σου για υγιή επιδερμίδα

Τα superfoods της άνοιξης που σου υπόσχονται γρήγορο αδυνάτισμα

Ραπανάκια

Η φωτεινή κόκκινη απόχρωση τους σίγουρα προσθέτει αισθητική σε μια σαλάτα, αλλά το χρώμα που έχουν τα ραπανάκια είναι υπεύθυνο για κάτι περισσότερο από μια απλή διακοσμητική αίσθηση. Αυτό το λαχανικό παίρνει την κόκκινη απόχρωση του λόγω των ανθοκυανινών, μιας φυτοχημικής ουσίας που έχει αποδειχθεί ότι καίει λίπος και μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι μειώνουν τη χοληστερόλη, την αντίσταση στην ινσουλίνη και τη φλεγμονή. Σύμφωνα με μια ανασκόπηση στο περιοδικό Nutrients, τα ραπανάκια μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του διαβήτη λόγω της ικανότητάς τους να μειώνουν τη συσσώρευση ελεύθερων ριζών, να προάγουν την πρόσληψη γλυκόζης και τον ενεργειακό μεταβολισμό και να μειώνουν την απορρόφηση γλυκόζης στο έντερο.

Σαλάτα με αγγούρι ραπανάκια τοματίνια

Σπαράγγια

Τα σπαράγγια είναι πλούσια σε ασβέστιο, χαλκό, φυλλικό οξύ και σίδηρο εκτός από βιταμίνες A, C, E, K και B6. Μια μελέτη του 2010 από το Τμήμα Φαρμακολογίας του Ιατρικού Κολλεγίου Kasturba διαπίστωσε ότι η διουρητική ιδιότητα στα σπαράγγια βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών από το σύστημά μας. Τα σπαράγγια περιέχουν επίσης διαλυτές φυτικές ίνες και αδιάλυτες φυτικές ίνες, θρεπτικά συστατικά βραδείας πέψης που σε κάνουν να νιώθεις χορτάτος μετά από ένα γεύμα. Με μόνο 27 θερμίδες ανά φλιτζάνι και τρία γραμμάρια πρωτεΐνης, είναι μια τροφή που μπορείς να την καταναλώσεις με μηδενικές ενοχές.

σπαράγγια

Τσάι ιβίσκου

Όταν καταναλώνεις πολύ νάτριο, το σώμα κατακρατά υγρά, με αποτέλεσμα η κοιλιά σου να δείχνει φουρκωμένη. Ευτυχώς, υπάρχει μια απλή λύση: Πιες λίγο τσάι ιβίσκου. Τα φλαβονοειδή του φυτού του ιβίσκου καταπολεμούν το φούσκωμα επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο η αλδοστερόνη, η ορμόνη που ρυθμίζει την ισορροπία του νερού και των ηλεκτρολυτών, επηρεάζει το σώμα.

Αγκινάρες

Μια μαγειρεμένη μέτρια αγκινάρα περιέχει 10,7 γραμμάρια φυτικών ινών και μισό φλιτζάνι καρδιές αγκινάρας περιέχει 7 γραμμάρια φυτικών ινών. Αυτοί οι αριθμοί κάνουν τις αγκινάρες μια από τις πιο ισχυρές τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες για απώλεια βάρους.

αγκινάρες

Παντζάρια

Σύμφωνα με μια μελέτη στο περιοδικό Nutrients, τα αντιοξειδωτικά, αντιφλεγμονώδη και αγγειοπροστατευτικά αποτελέσματα των παντζαριών έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν στη διαχείριση των καρδιαγγειακών παθήσεων και του καρκίνου καθώς και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, της φλεγμονής και του οξειδωτικού στρες.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News