Τα συχνότερα λάθη στο ελλειπτικό, σύμφωνα με ειδικούς, είναι ο λόγος που οι περισσότεροι δεν βλέπουμε τα γρήγορα αποτελέσματα που επιθυμούμε.

Εάν δεν το ξέρεις ακόμη, να σε ενημερώσουμε ότι το ελλειπτικό είναι ένα απ’ τα όργανα γυμναστικής που εάν δεν έχεις εντάξεις ακόμη στη ρουτίνα σου, ήρθε η ώρα να το κάνεις, καθώς γυμνάζει σχεδόν όλο το σώμα.

Είναι ιδανικό για να κάνεις ένα γρήγορο ζέσταμα πριν την προπόνησή σου, ενώ πολλοί το συνιστούν για αδυνάτισμα. Πρόσεξε, όμως, οι ειδικοί αναφέρουν ότι δεν χρειάζεται να κάνεις μία ώρα ελλειπτικό για να δεις αποτελέσματα, αλλά το μυστικό είναι να κάνεις ελλειπτικό σωστά.

Οι προπονητές παρατηρούν καλύτερα απ’ τον καθένα τα λάθη που γίνονται στο ελλειπτικό και είναι τα ίδια που σαμποτάρουν την cardio προπόνηση σου, για την οποία εξαρχής επιλέγεις το συγκεκριμένο μηχάνημα. Ποια είναι τα συχνότερα λάθη στο ελλειπτικό;

Εστιάζεις στην ταχύτητα

Νομίζεις ότι όσο πιο γρήγορα κάνεις ελλειπτικό τόσο το καλύτερο, όμως, κάνεις λάθος. Η ταχύτητα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα δεις και καλύτερα αποτελέσματα. Αντίθετα, οι γυμναστές συμβουλεύουν να εστιάζεις στα βήματα που κάνεις ανά λεπτό.

Γέρνεις μπροστά

Κι αυτό είναι λάθος γιατί όταν γέρνεις μπροστά, το πιθανότερο είναι ότι δεν σφίγγεις την κοιλιά σου και ότι ρίχνεις όλο το βάρος του σώματος προς τα μπροστά και έτσι πηγαίνεις μια δεξιά και μια αριστερά, ενώ θα έπρεπε να είσαι σταθερή, να έχεις τους ώμους σου κάτω και να σφίγγεις τα οπίσθια.

Photo: Unsplash/chuttersnap

Πιάνεσαι απ’ τις λαβές

Για να το ξεκαθαρίσουμε και να μην επαναλαμβάνουμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι λαβές στα μηχανήματα υπάρχουν για μεγαλύτερη άνεση, κάτι που σημαίνει ότι εάν θέλεις μεγαλύτερα και γρηγορότερα αποτελέσματα απ’ τη γυμναστική που κάνεις, καλό θα ήταν να τα αποφεύγεις.

Λάθος στάση σώματος

Το ότι γέρνεις μπροστά δεν είναι το μοναδικό λάθος που κάνεις. Οι περισσότεροι όταν κάνουμε ελλειπτικό στρίβουμε το επάνω μέρος του σώματος, ενώ το ιδανικότερο θα ήταν να παραμένουμε σταθεροί, να κρατάμε τους ώμους μας κάτω και να μην τους ανεβάζουμε μέχρι τα αυτιά. Προκειμένου να μη στρίβεις το επάνω μέρος του σώματος, ενεργοποίησε τους κοιλιακούς σου, έτσι ώστε να γυμνάσεις ταυτόχρονα τόσο την κοιλιά όσο και το κάτω μέρος του σώματος.

Διάβασε ακόμη και ποια είναι τα λάθη που κάνεις στο διάδρομο, αλλά και ποιος είναι ο τρόπος να τα διορθώσεις.

Photo: Unsplash/Amie Johnson