Όταν ακούς την λέξη γυμναστική συνήθως σκέφτεσαι τα συνηθισμένα προγράμματα αεροβικής, το τρέξιμο και τα βάρη; Λάθος! Οι περισσότεροι άνθρωποι τρέχουν ή επισκέπτονται ένα γυμναστήριο για να ασκηθούν. Αλλά η ιππασία είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στις συνήθεις ρουτίνες άσκησης που σε φέρνει και σε επαφή με την φύση. Παρέχει φυσική προπόνηση, σου επιτρέπει να περάσετε ποιοτικό χρόνο με ένα υπεραγαπημένο ζώο και μειώνει το άγχος. Αυτά είναι τα οφέλη της ιππασίας στο σώμα σου και μετά από αυτό το άρθρο θα θες να ξεκινήσεις άμεσα.

Glute Makeover: Η Μαριλίνα Βακονδίου θα σε βοηθήσει ν’ αποκτήσεις τους γλουτούς που ονειρεύεσαι

Τα οφέλη της ιππασίας στο σώμα σου

Ενδυναμώνει τον κορμό

Οι μύες του κορμός είναι αυτοί που υποστηρίζουν τον κορμό σου και σε βοηθούν να κρατιέσαι όρθιος. Περιλαμβάνουν τους μύες του στομάχου, της μέσης και όλους αυτούς που βρίσκονται γύρω από τη σπονδυλική στήλη και τα πλευρά σου.

Ένας ισχυρός κορμός είναι πολύ σημαντικός για την ισορροπία και τη στάση του σώματος, αποτρέποντας ή μειώνοντας τον πόνο στη μέση. Οι μύες του κορμού βρίσκονται στο κέντρο όλων των κινήσεών και είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για τους ιππείς.. Η ιππασία ενός αλόγου απαιτεί ισορροπία, η οποία είναι δυνατή μόνο επειδή οι μύες του κορμού υποστηρίζουν το σώμα. Όταν ιππεύουμε, ο κορμός μας λειτουργεί για να διατηρήσει την ισορροπία μας στην πλάτη του αλόγου.

Γυμνάζονται οι μύες στα πόδια

Οι μύες των ποδιών γυμνάζονται κατά την ιππασία μέσω της δύναμης που ασκείται. Σε αυτή την περίπτωση, οι μύες των ποδιών χρησιμοποιούνται για να στηρίξουν το βάρος σου. Η ιππασία δουλεύει τους εσωτερικούς μύες των μηρών και τους γλουτούς. Εάν ένα άλογο τρέχει και καλπάζει, οι αναβάτες συγκρατούν το σωματικό τους βάρος πιέζοντας προς τα κάτω, διπλασιάζοντας τα οφέλη των squat. Οι εσωτερικοί μηροί γυμνάζονται επίσης ασκώντας πίεση στο άλογο για να αυξηθεί η ταχύτητα ή να διατηρηθεί η ισορροπία.

Τα χέρια και οι μύες των ώμων ενδυναμώνονται

Τα χέρια και οι ώμοι σου γυμνάζονται πάντα όταν ιππεύεις ένα άλογο. Κρατώντας τα χέρια σου στη σωστή θέση και κρατώντας τη σωστή στάση, λειτουργούν τα χέρια και οι ώμοι. Οι αρχάριοι αναβάτες συχνά πονάνε στους ώμους τους την ημέρα μετά τη βόλτα. Κατά τη διάρκεια μιας ιππασίας, όχι μόνο χρειάζεται να κατευθύνεις το άλογό, αλλά συχνά απαιτείται η διατήρηση της έντασης στα ηνία.

Βελτιώνει την ισορροπία

Η προπόνηση ισορροπίας είναι απαραίτητη για τη γενική καλή υγεία και θα πρέπει να συμπεριληφθεί στη ρουτίνα της φυσικής σου κατάστασης, μαζί με την προπόνηση ενδυνάμωσης και την άσκηση. Οι ασκήσεις ισορροπίας ενισχύουν τους σταθεροποιητές μυς και βελτιώνουν τη σταθερότητα των αρθρώσεων. Όταν ιππεύεις σωστά, το σώμα σου είναι ισορροπημένο πάνω από το κέντρο του αλόγου, από μπροστά προς τα πίσω και από τη μια πλευρά στην άλλη. Όσο πιο γρήγορα κινείται ένα άλογο, τόσο πιο δύσκολο είναι να κρατήσεις μια σωστή θέση και ισορροπία. Οι μύες του πυρήνα, τα χέρια και τα πόδια συνεργάζονται για να επιτύχουν μια ισορροπημένη ιππασία.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News