Τα μυστικά της Reese Witherspoon για να είναι fit χωρίς να πηγαίνει γυμναστήριο!

LIKE US ON FACEBOOK

Ποιος είπε ότι δεν μπορείς να παραμείνεις σε φόρμα χωρίς να πηγαίνεις γυμναστήριο; Η Reese Witherspoon -και όχι μόνο- το διαψεύδει και μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά της. Πώς μπορείς να είσαι fit χωρίς να πηγαίνεις γυμναστήριο;

Η αλήθεια είναι πως από τότε που θυμόμαστε την Reese, παραμείνει ίδια. Είναι λες και ο χρόνος δεν την αγγίζει. Φυσικά, η ίδια φροντίζει για αυτό, γυμνάζεται, τρώει σωστά και προσέχει την επιδερμίδα της. Αυτό δεν σημαίνει πως ξοδεύει και μια ολόκληρη περιουσία σε συνδρομές, αλλά έχει βρει το μυστικό και μοιράζεται τον τρόπο για να είσαι fit χωρίς να πηγαίνεις γυμναστήριο.

Η ηθοποιός είναι 43 ετών και μαμά τριών παιδιών αλλά αυτό δεν τη σταματά και δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην αφιερώνει χρόνο στον εαυτό της, να μην γυμνάζεται και να μην προσέχει.

Μάλιστα, ο former trainer της, Michael George, εξηγεί τις τεχνικές που χρησιμοποιεί για να χτίσει τους μυς χωρίς να πατήσει το πόδι της στο γυμναστήριο.

Τι μπορείς να κάνεις για να είσαι fit χωρίς να πηγαίνεις γυμναστήριο;

Κάντο όπως η Reese Witherspoon! Όπως αποκάλυψε ο trainer στο Shape Magazine, συνδυάζει ασκήσεις cardio, ενδυνάμωσης, τρώει σωστά και υγιεινά κι έτσι καταφέρνει να χτίσει το κορμί της, να διατηρείται σε φόρμα και να είναι φυσικά δυνατή και υγιής.

«Πρέπει να τρώτε καθαρά και υγιεινά με μικρά γεύματα και snacks καθημερινά, να περιορίσετε την κατανάλωση αλκοόλ και να κάνετε γυμναστική cardio για 30 λεπτά την ημέρα για 6 φορές την εβδομάδα», αποκαλύπτει ο trainer ενώ όπως αναφέρει πρέπει στο πρόγραμμα να περιλαμβάνονται και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης, οι οποίες ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

Τι κάνει η ηθοποιός από όλα αυτά; Όλα! Κάνει πεζοπορία με τον George τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα και ταυτόχρονα θα κάνει και ορισμένες ασκήσεις ενδυνάμωσης με βαράκια. Αφού κάνει την πεζοπορία της, σταματά για να κάνει μερικά σετ από squats, καθίσματα και ασκήσεις με βαράκια για τα χέρια.

H φωτογραφία που αποδεικνύει πως υπάρχουν… τρεις Witherspoon!

Πώς μπορείς να το κάνεις κι εσύ;

Θα χρειαστείς ένα καλό σημείο για πεζοπορία, καλά παπούτσια πεζοπορίας και βαράκια.

Κατά τη διάρκεια της πεζοπορίας θα σταματήσεις και θα κάνεις ασκήσεις ενδυνάμωσης με βαράκια. Στη συνέχεια, θα ηρεμήσεις κάνοντας μερικές ασκήσεις yoga, όπως αυτή του πολεμιστή.

Ασκήσεις με βαράκια

  • 2 sets από 15-25 επαναλήψεις
  • Για τα πόδια,τους γλουτούς και το μπροστινό μέρος των ώμων

Ξεκίνα με τα πόδια στο άνοιγμα των ισχίων και κρατώντας ένα βαράκια σε κάθε χέρι με τις παλάμες στραμμένες προς το χώμα. Φέρε το δεξί σου πόδια μπροστά καθώς σηκώνεις το αριστερό πόδι από το έδαφος.

Χαμήλωσε το σώμα σου και πάρε τη θέση του καθίσματος. Την ίδια στιγμή, λύγισε τα χέρια σου και φέρε τα βαράκια στους ώμους, με τις παλάμες να κοιτούν η μια την άλλη.

Ίσιωσε τους ώμους καθώς επιστρέφεις στην αρχική θέση.Κάνε το ίδιο με το άλλο πόδι.

Πίεση στους ώμους

  • 2 sets από 15-25 επαναλάψεις
  • Για τους ώμους, τρικέφαλο και άνω πλάτη

Κρατώντας βαράκια σε κάθε χέρι, λύγισε τους αγκώνες και σήκωσε τους βραχίονες μέχρι το ύψος των ώμων, ώστε τα βαράκια να βρίσκονται στο ύψος των αυτιών. Σπρώξε τα βαράκια μέχρι που να αγγίξουν ελαφρώς πάνω από το κεφάλι σου και στη συνέχεια χαμήλωσε ξανά στο ύψος των αυτιών.

Περπάτα με τα βαράκια

  • 2 sets από 15-25 επαναλήψεις
  • Για τον τρικέφαλο

Πάρε με τα δύο χέρια σου ένα βαράκι και τοποθέτησέ το πίσω από το κεφάλι σου, με τους αγκώνες λυγισμένους. Πρόσεχε μην τραυματίσεις τον λαιμό με τα βαράκια και περπάτα!

Squats

  • 2 sets από 25-50 επαναλήψεις
  • Για γλουτούς και πλάτη

Με τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα των ισχίων, με τα δάχτυλα των ποδιών, τα γόνατα και τους γοφούς σε ευθεία γραμμή, «τράβα» την κοιλιά σου προς τα μέσω, προς την σπονδυλική στήλη και σφίξε. Χαμήλωσε αργά το σώμα και πάρε τη θέση σαν να κάθεσαι σε μια καρέκλα.

Άφησε το βάρος στα πόδια και απαλά σπρώξε το σώμα σου για να επανέλθεις στην αρχική θέση.

Αυτές είναι μόνο ορισμένες από τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις και θα σε βοηθήσουν σημαντικά. Φυσικά, όπως και η ηθοποιός μπορείς να κάνεις χορό, pilates και yoga που επίσης, βοηθούν.

Και τι τρώει η Reese Witherspoon;

Το υγιές και άψογο δέρμα της είναι αποτέλεσμα των θρεπτικών τροφίμων, με τα οποία τροφοδοτεί στο σώμα της. Σε καμία περίπτωση δεν παρασύρεται από δίαιτες που υπόσχονται γρήγορη απώλεια βάρους αλλά η διατροφή της βασίζεται σε υγιεινά τρόφιμα όπως φρούτα, λαχανικά, άπαχο πρωτεΐνες, υγιή λίπη, καρύδια, σπόρους κλπ.

Έχει τον έλεγχο στους διάφορους πειρασμούς, τρώει όλα αυτά που λιγουρεύεται αλλά με μέτρο!

View this post on Instagram

Hello Summer! ☀️

A post shared by Reese Witherspoon (@reesewitherspoon) on

Διαβάστε επίσης:

Μοιραζόμαστε μαζί σου τα μυστικά ομορφιάς της Jennifer Lawrence!

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved