Τα λάθη στη δίαιτα που δεν σε βοηθούν να χάσεις κιλά!

LIKE US ON FACEBOOK

Ξεκινάς μια δίαιτα με σκοπό να χάσεις κιλά και κάπου στην πορεία το χάνεις. Κι αυτό γιατί κάθε φορά κάνεις τα ίδια λάθη στη δίαιτα που σίγουρα ο διατροφολόγος σου δεν θα ήθελε να κάνεις. 

Μπορεί να νομίζεις πως τα κάνεις όλα σωστά, κι όμως δεν τα κάνεις. Κι αυτό συχνά συμβαίνει επειδή δεν τηρείς κατά γράμμα τη δίαιτα που κάνεις, όποια κι αν είναι αυτή, καλή ή όχι και τόσο. Αν πηγαίνεις σε διαιτολόγο-διατροφολόγο έχεις σίγουρα έναν λόγο παραπάνω για να είσαι πιο προσεκτικός, αφού θα σου πει επακριβώς τι πρέπει να τρως και να προσέξεις. Αλλά ακόμα κι αν κάνεις μια δίαιτα από το internet ή από μια φίλη σου που έκανε την ίδια ή μία που εσύ δοκιμάζεις -έχοντας ελπίζω και μερικές γνώσεις περί διατροφής- κάτι κάνεις λάθος και ξέρουμε κι ακριβώς τι.

Τα πιο συχνά λάθη στη δίαιτα που πρέπει να σταματήσεις να κάνεις

Δεν πίνεις αρκετό νερό

Το να πίνεις τουλάχιστον πέντε ποτήρια νερό την ημέρα είναι απαραίτητο είτε κάνεις δίαιτα είτε όχι. Καλό είναι, όμως, να πίνεις οχτώ ποτήρια μες τη μέρα, δεν χρειάζεται να τα πιεις όλα μέσα σε μια-δυο ώρες.

Ενδιάμεσα γεύματα

Έχεις ένα πρόγραμμα διατροφής, το οποίο θα σου αποφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, κι αντί να το ακολουθήσεις κατά γράμμα, τρως ενδιάμεσα από τα γεύματά σου μικρά πραγματάκια, όπως μπάρες δημητριακών, ψωμί, πατατάκια, σοκολατάκια, καραμέλες, που δεν τα γράφει το πρόγραμμα και τα θεωρείς αθώα. Αυτό είναι λάθος και απαγορεύεται. Αν το κάνεις, μην αναρωτιέσαι μετά γιατί δεν χάνεις τα κιλά που θες.

λάθη στη δίαιτα 

Pexels

Παραλείπεις γεύματα ή μέρη γευμάτων

Τρως σε ένα γεύμα σου κάτι παραπάνω από αυτό που λέει το πρόγραμμα και για να αντισταθμίσεις την υπερβολή αυτή που έκανες δεν τρως κάτι από το επόμενο γεύμα σου ή και όλο. Λάθος! Όταν ο διαιτολόγος σου λέει ότι κάτι πρέπει να φας σημαίνει αυτό ακριβώς και θα πρέπει να τον ακούς. Αν φας κάτι που δεν είναι στο πρόγραμμα, όπως ένα γλυκό το μεσημέρι μετά το φαγητό, θα φας κανονικά και το βραδινό σου και δεν θα το παραλείψεις. Κάποιος λόγος θα υπάρχει που βρίσκεται στο διαιτολόγιο, δεν είναι εκεί τυχαία.

Κάνεις λάθη στις ποσότητες

Είσαι πολλές φορές απρόσεκτος με τις ποσότητες όταν κάνεις μια δίαιτα. Θεωρείς κάποια πράγματα αθώα, όπως τις σαλάτες και τα φρούτα, και αυξάνεις την ποσότητά τους. Μην προσπαθείς να διπλασιάζεις τις ποσότητες για να χορτάσεις. Όταν λέμε ένα πιάτο εννοούμε ένα πιάτο κανονικό.

Τρως γάλα ή γιαούρτι με πρόσθετα

Όταν το πρόγραμμα διατροφής λέει γάλα δεν εννοεί γάλα με κακάο και όταν λέει γιαούρτι δεν εννοεί γιαούρτι με μέλι, δημητριακά, φρούτα και οτιδήποτε άλλο μπορείς να βάλεις. Μάθε να είσαι πιο προσεκτικός, ειδικά αν σκοπεύεις να χάσεις αρκετά κιλά!

Διάβασε ακόμα:

Όσα πρέπει να προσέχεις κάθε φορά που ξεκινάς δίαιτα!

Photo: Unsplash/ Jamie Matociños




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved