Θες να αποκτήσεις γράμμωση, αλλά βαριέσαι να κάνεις κάθε μέρα ασκήσεις γυμναστικής και βάρη; Σου έχουμε τα είδη γυμναστικής για γράμμωση που θα σε κάνουν να δεις αποτελέσματα.

Δεν είναι κι εύκολο να αποκτήσεις γράμμωση η αλήθεια είναι και αν το έχεις στο μυαλό σου, να ξέρεις πως θέλει κόπο και χρόνο. Δεν θα έχεις γράμμωση από τη μια στιγμή στην άλλη, ούτε φυσικά και χωρίς να κοπιάσεις. Θέλει προσπάθεια και να αφιερώνεις χρόνο μες τη μέρα για προπόνηση και μάλιστα απαιτητική προπόνηση. Τα παρακάτω είδη γυμναστικής για γράμμωση θα σου φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, όμως μην ξεχνάς πως είναι απαιτητικά.

Ποια είναι αυτά;

Kick boxing

Το μποξ είναι ένα παρεξηγημένο άθλημα που μπορεί να σε βοηθήσει σημαντικά στην απώλεια βάρους και τη γράμμωση, αφού με αυτό καις θερμίδες και γυμνάζεις όλο σου το σώμα ταυτόχρονα. Κάνοντας kick boxing, οι γοφοί κινούνται συνέχεια και ο κορμός σου “βαράει” κόκκινο με τα χτυπήματα που δίνεις στον σάκο. Οι κοιλιακοί σου γυμνάζονται πάρα πολύ κι αν θες επίπεδη κοιλιά, τότε δεν έχεις παρά να ξεκινήσεις αυτό το άθλημα.

“Χτίσε” τέλειο σώμα με το μποξ: 5+1 λόγοι να ξεκινήσεις το πιο παρεξηγημένο άθλημα!

είδη γυμναστικής για γράμμωση
Pexels

CrossFit

Το ήξερες ότι αργά ή γρήγορα θα το διαβάσεις μες τη λίστα μας και η αλήθεια είναι πως ήρθε ο καιρός να το αγαπήσεις, γιατί τα θετικά που σου προσφέρει είναι πολλά. Αυτό το είδος γυμναστικής σε κάνει να καις πολλές θερμίδες και μάλιστα σε 20 λεπτά crossfit καις ανά λεπτό 13 θερμίδες, που σημαίνει ότι σε 20 λεπτά καις 261 θερμίδες. Επίσης, έχει απαιτητικές ασκήσεις εκγύμνασης, απαραίτητες για τη γράμμωση κι αν τα καταφέρνεις αρκετά καλά, τότε θα έχεις και το επιθυμητό αποτέλεσμα.

είδη γυμναστικής για γράμμωση
Unsplash/ Inspired Horizons Digital Marketing

Tabata

Πρόκειται για ένα είδος διαλειμματικής γυμναστικής, δηλαδή έντονης γυμναστικής, σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα. Κάθε άσκηση κρατάει για 4 λεπτά και ίσως να σου ακούγονται λίγα, αλλά θα σου φανούν αιώνας. Επίσης, βοηθάει τον μεταβολισμό σου, ενώ το σώμα σου θα κάνει αυξημένες καύσεις για αρκετές ώρες μετά. Φυσικά και όσο πιο συχνά κάνεις αυτό το είδος γυμναστικής τόσο το καλύτερο για να αποκτήσεις γράμμωσης.

Η Tabata είναι η ιδανική άσκηση για να χάσεις κιλά! Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν την ξεκινήσεις

είδη γυμναστικής για γράμμωση
Pexels

HIIT

Η υψηλής έντασης διαλειμματική αερόβια άσκηση (ΗΙΙΤ), είναι ένα είδος γυμναστικής που αποτελείται από εναλλαγές έντονων ασκήσεων. Μπορεί ο όρος High Intensity Interval Training να σου φαίνεται άγνωστος, όμως είναι μεταξύ των πιο σύγχρονων trends στο fitness και μπορεί να σου δώσει τη γράμμωση που θες. Ο λόγος; Καις πολλές θερμίδες σε μικρό χρονικό διάστημα, κάνοντας έντονες ασκήσεις γυμναστικής. Με άλλα λόγια, αυτό το είδος γυμναστικής έχει μεγάλη ένταση αλλά μικρή διάρκεια περιλαμβάνει ασκήσεις όπως “sprint”, “burpees”, “squat jumps”, “mountain climbers” και άλλα, με μικρά διαλλείματα στο μεταξύ των ασκήσεων. Και σε αυτή την περίπτωση, ο μεταβολικός ρυθμός αυξάνεται κατακόρυφα και αυξάνονται οι καύσεις του σώματος.

είδη γυμναστικής για γράμμωση
unsplash/Meghan Holmes

Κι αν ψάχνεις, τελικά, κάτι διαφορετικό, ένα άλλο είδος γυμναστικής, ίσως λίγο πιο ενδιαφέρον για σένα, δες τους χορούς με τους οποίους θα κάψεις τις περισσότερες θερμίδες. Ειδικά ο τελευταίος θα σε βοηθήσει να “χτίσεις” υπέροχο σώμα.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News