Τα απροσδόκητα οφέλη του pilates εάν πας για τρέξιμο

LIKE US ON FACEBOOK

Μια μορφή άσκησης που προσφέρει πολλά οφέλη στους δρομείς είναι το pilates. Το pilates είναι μια ολοκληρωμένη λειτουργική προπόνηση που ενσωματώνει πολλά στοιχεία διάτασης και ενδυνάμωσης, επηρεάζοντας τη σωστή ευθυγράμμιση του σώματος στο τρέξιμο. Παρακάτω αναλυτικά τα απροσδόκητα οφέλη του pilates εάν πας για τρέξιμο.

Τα οφέλη του pilates στο τρέξιμο είναι πολύ σημαντικά, αφού εστιάζει στην ευκινισία των μυών και των αρθρώσεων, στην ρύθμιση της αναπνοής και στην ισορροπία. Ειδικότερα ο δυνατός κορμός και η σωστή στάση σώματος, είναι αναγκαία για τον τρόπο που τρέχει ο δρομέας.

Η μέθοδος του pilates βοηθάει στην σώστη ενεργοποίηση των εσωτερικών μυών του σώματος, στην ρύθμιση της αναπνοής και στην σωστή ευθυγράμμιση του κορμού κατά τη διάρκεια του διασκελισμού στο τρέξιμο.

Οι δρομείς έχουν την τάση να κοιτούν προς το έδαφος με αποτέλεσμα να κυρτώνουν τους ώμους και να κλείνουν το θώρακα, αποκτούν δηλαδή μια επιβαρυντική στάση για την σπονδυλική στήλη, που μπορεί να διορθωθεί με το pilates. Bελτιώνοντας την στάση της σπονδυλικής στύλης, κοιτάς μπροστά όταν τρέχεις, ανοίγοντας το θώρακα και δημιουργώντας χώρο στους πνεύμονες να “αναπνεύσουν” καλύτερα.

Η αναπνοή στο pilates είναι διαφραγματική και θωρακική, κάτι που βοηθά το ρυθμό της αναπνοής στο τρέξιμο, καθώς αυξάνει την οξυγόνωση στο σώμα. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται και η αύξηση της δρομικής απόδοσης.

Επιπλέον το pilates στοχεύει στην πρόληψη των τραυματισμών καθώς και την αποκατάσταση από αυτούς.

Για παράδειγμα οι προσαγωγοί, ένα απο τα μέρη του σώματος που είναι πιο αδύναμα στους δρομείς και στηρίζουν τα γόνατα, είναι απαραίτητο να γυμναστούν, αφού έτσι προστατευόμαστε από τους ανεπιθύμητους τραυματισμούς.

Διάβασε περισσότερα στο run247.gr

Δες κι αυτό:

Τι είναι η δρομική οικονομία στο τρέξιμο και γιατί πρέπει να την κάνεις;

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved