Αν θέλεις να χάσεις βάρος, εκτός απ’ το να προσέχεις τι τρως, πρέπει να προσέχεις και το τι πίνεις! Υπάρχουν κάποια ροφήματα που παχαίνουν και θα πρέπει να τα αφαιρέσεις απ’ τη διατροφή σου, εάν θέλεις να χάσεις κιλά.

Είναι αρκετά δύσκολο να καταλάβεις εάν αυτό που πίνεις είναι υγιεινό. Στο φαγητό τα πράγματα είναι πιο απλά. Ξέρεις ότι ένα γλυκό έχει ζάχαρη ενώ το μπρόκολο είναι υγιεινό.

Τι γίνεται όμως με διάφορα ροφήματα που δεν μπορείς να καταλάβεις εάν σου χαλάνε τη διατροφή ή όχι;

Αυτός ο οδηγός θα σου φανεί πολύ χρήσιμος, ειδικά εάν είσαι σε μια φάση όπου προσπαθείς να απαλλαχθείς απ’ το περιττό βάρος.

Ροφήματα που παχαίνουν
Lily Banse/ Unsplash

Ροφήματα που παχαίνουν και πρέπει να βγάλεις απ’ τη διατροφή σου

  1. 100% χυμός μήλου
    Ο χυμός μήλου, στην πραγματικότητα, δεν είναι υγιής σε καμία μορφή του. Μπορεί να ακούγεται σαν κάτι υγιεινό -επειδή περιέχει μήλα- αλλά δεν είναι. Και ο χυμός μήλου 100% είναι ο πιο ανθυγιεινός από όλους. Το υψηλό ποσοστό συμπυκνωμένης ζάχαρης και θερμίδων στον χυμό φρούτων μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους.Υπάρχουν φυσικά βιταμίνες αλλά δεν αρκούν για να αντισταθμίσουν όλη τη ζάχαρη.
  2. Συσκευασμένος χυμός πορτοκαλιού
    Ο χυμός πορτοκάλι, όπως και ο χυμός μήλου, δεν είναι τόσο υγιής όσο νομίζουμε. Οι συσκευασμένοι χυμοί περιέχουν 5-10% πραγματικά πορτοκάλι και κατά τα άλλα έχουν πολύ σιρόπι φρουκτόζης. Το HFCS (φρουκτόζη) προέρχεται από άμυλο καλαμποκιού και είναι φθηνότερο από τη ζάχαρη, γι ‘αυτό πολλοί κατασκευαστές τροφίμων το χρησιμοποιούν. Είναι επίσης πιο γλυκό από τη ζάχαρη και απορροφάται πιο γρήγορα από τον οργανισμό.
  3. Smoothies
    Ένα smoothie μπορεί να είναι πολύ υγιές, αλλά τα περισσότερα συσκευασμένα smoothies που βρίσκονται στο σούπερ μάρκετ δεν είναι. Ένα συσκευασμένο smoothie μπορε να περιέχει ακόμη και περισσότερη ζάχαρη από ένα κουτάκι αναψυκτικού. Να προτιμάς να φτιάχνεις τα δικά σου!
  4. Αναψυκτικά
    Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη σε αυτήν τη λίστα. Τα αναψυκτικά περιέχουν πολλή ζάχαρη, όλοι το ξέρουμε αυτό. Ήξερες όμως ένα κουτάκι περιέχει περίπου 12 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη και περίπου 130 θερμίδες; Αυτή είναι διπλάσια ζάχαρη απ’ αυτή που έχει μια μπάρα σοκολάτας. Αν πίνεις κάθε μέρα αναψυκτικά σίγουρα θα πάρεις βάρος, ενώ αυτή η συνήθεια μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερο σπλαχνικό λίπος, το πιο επικίνδυνο είδος επειδή συσσωρεύεται γύρω από τα όργανα σου.
  5. Αλκοολούχα ποτά
    Η μπύρα κι άλλα ποτά ευθύνονται για την αύξηση του βάρους. Το αλκοόλ εμποδίζει την ικανότητα του σώματός σου να καίει λίπος και σαμποτάρει την προσπάθεια που κάνεις. Μπορείς να πίνεις ένα ποτηράκι κρασί που κάνει καλό, αλλά με μέτρο!

    Δες τις διαιτητικές εναλλακτικές για τα πιο παχυντικά ποτά.
  6. Milkshakes
    Για να μιλήσουμε με παραδείγματα.. Ένα μεγάλο milkshake σοκολάτας απ’ τα McDonald’s έχει 400 θερμίδες και 60 γραμμάρια ζάχαρης, καθιστώντας το ένα από τα πιο βλαβερά ροφήματα στην προσπάθεια που κάνεις να χάσεις βάρος.
  7. Καφές με γεύση
    Απολαμβάνεις τόσο πολύ τον καφέ με καραμέλα, αλλά ξέρεις ότι κάνεις ζημιά στον οργανισμό σου; Κάθε γεύση στον καφέ προέρχεται από κάποιο γλυκαντικό ή σιρόπι με μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.
    Προτίμησε να πίνεις σκέτο καφέ, χωρίς έξτρα γεύση!

Τα ποτά που μας επιτρέπουν οι διατροφολόγοι να πίνουμε όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News