Τα 6 πράγματα που δεν πρέπει να έχεις μαζί σου στο γυμναστήριο!

LIKE US ON FACEBOOK

Υπάρχει dress code στο γυμναστήριο; Θα έπρεπε να υπάρχει γιατί μπορεί όλοι να φορούν την φόρμα τους, ωστόσο «κουβαλούν» και μερικά πράγματα που βλάπτουν τη γυμναστική τους. Τα 6 πράγματα που δεν πρέπει να έχεις στο γυμναστήριο.

Ο κανόνας «dress for success» που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι, ισχύει όχι μόνο στη δουλειά αλλά και στο γυμναστήριο. Γιατί αυτά που φοράς στο γυμναστήριο μπορούν να επηρεάσουν στο 100% την επίδοσή σου. Ποια είναι τα πράγματα που δεν πρέπει να έχεις στο γυμναστήριο;

Είναι λάθη που όλοι έχουμε κάνει, είτε επειδή δεν γνωρίζαμε πώς βλάπτουν τη γυμναστική μας, είτε επειδή το αμελούσαμε.

6 πράγματα που δεν πρέπει να έχεις στο γυμναστήριο

100% βαμβακερά ρούχα

Ναι, οι έρευνες έχουν δείξει πώς τα βαμβακερά ρούχα μυρίζουν λιγότερο από τα συνθετικά αλλά αυτά απορροφούν όλο τον ιδρώτα και αυτό σε κάνει να νιώθεις σαν να φοράς μια υγρή πετσέτα.

Και όσο πιο υγρή είναι η μπλούζα σου, τόσα περισσότερα βακτήρια μπορεί να αναπτυχθούν, ειδικά αν τα φοράς για πολύ καιρό.

πράγματα που δεν πρέπει να έχεις στο γυμναστήριο

Φθαρμένα αθλητικά

Υπάρχει ένας γενικός κανόνας που λέει πως πρέπει να φοράς τα παπούτσια σου για περίπου 300 μίλια πριν τα αντικαταστήσεις. Αλλά αν δεν παρακολουθείς τα μίλια, μπορεί να είναι δύσκολα να καταλάβεις πότε πρέπει να αλλάξεις τα αθλητικά που έχεις για το γυμναστήριο.
Τα αθλητικά σου είναι παλιά όταν έχουν αρχίσει να φθείρονται, ειδικά στο κάτω μέρος του. Αν παρατηρείς φθορά στο σημείο του πέλματος, τότε έχει έρθει η ώρα να τα αλλάξεις και αυτό γιατί απορροφούν λιγότερο τους κραδασμούς και μπορεί να βλάψουν τα πόδια σου.

Σουτιέν

Πόσο σε βοηθά το σουτιέν στη γυμναστική; Καθόλου και κάνει κακό και στο στήθος σου. Είναι σημαντικό να φοράς ένα ειδικό αθλητικό σουτιέν. Πρέπει να βρεις ένα αθλητικό σουτιέν που να υποστηρίζει το στήθος σου και να σε βοηθά στη γυμναστική, γιατί αν έχεις ένα μέτριο έως μεγάλο στήθος, η γυμναστική μπορεί να οδηγήσει σε πόνο στην πλάτη ή στον ώμο.

Αξεσουάρ

Σκέψου να κάνεις διάδρομο φορώντας ένα μακρύ κολιέ, το οποίο θα χτυπά το στήθος, το πρόσωπό σου, θα μπερδεύεται στα ρούχα σου, θα σε ενοχλεί. Και σκέψου να κάνεις βάρη φορώντας δαχτυλίδια… Όχι μόνο δεν είναι βολικό αλλά είναι και επικίνδυνο για τραυματισμό. Άφησε τα αξεσουάρ στο σπίτι σου.

πράγματα που δεν πρέπει να έχεις στο γυμναστήριο

Τα πολύ σφιχτά ρούχα αλλά και τα πιο φαρδιά

Και τα δύο περιορίζουν τις κινήσεις σου και σε εμποδίζουν να εκτελέσεις σωστά μια άσκηση. Αν ένα ρούχο είναι πολύ σφιχτό, τότε μπορεί να περιορίζει και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ τα στενά κολάν μπορεί να προκαλέσουν κράμπες στα πόδια και τα σφιχτά αθλητικά σουτιέν προβλήματα στην αναπνοή.

Βρες αυτό που να ταιριάζει ακριβώς στο σώμα σου.

Makeup

Αυτό θα έπρεπε να είναι αυτονόητο αλλά δεν είναι. Το μακιγιάζ δεν έχει θέση στο γυμναστήριο. Όταν ιδρώνεις, η βρωμιά και τα έλαια του προσώπου μπορεί να συσσωρευτούν κάτω από το μακιγιάζ και να οδηγήσουν σε ερεθισμούς και ακμή. Και ξαφνικά ξεκινά ένας φαύλος κύκλος. Εσύ καλύπτεις το πρόσωπό σου με makeup για να μην φαίνονται τα σπυριά αλλά δεν αφήνεις το πρόσωπό σου να αναπνεύσει.

Διαβάστε επίσης:

Βαριέσαι την προπόνηση; Κάνε απλά μια ώρα διάδρομο! Τα απίστευτα οφέλη του

Photo: Pexels/Bruce Mars
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved