Είμαστε ό,τι τρώμε και γι’ αυτό πρέπει να δίνεις προσοχή τι βάζεις στο στομάχι σου γιατί δεν είναι σκουπιδοτενεκές! Τα 5 χειρότερα τρόφιμα για το στομάχι και το δέρμα.

Πολλές φορές δεν δίνεις προσοχή σε αυτά που τρως και βάζεις στον οργανισμό σου ό,τι βρίσκεις μπροστά σου. Ποια είναι τα 5 χειρότερα τρόφιμα για το στομάχι και το δέρμα σου.

Τα παρακάτω τρόφιμα μπορεί να προκαλέσουν ενοχλήσεις στο στομάχι σου ενώ μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά και το δέρμα σου με σπυράκια και άλλα σημάδια!

Οι 5 χειρότερες τροφές για το στομάχι και το δέρμα σου

Γαλακτοκομικά

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα όσο κι αν τα αγαπάς τότε θα πρέπει να τα καταναλώνεις με μέτρο. Η υπερβολική δόση γαλακτοκομικών μπορεί να επηρεάσει το στομάχι σου αλλά και να εμφανίσεις ακμή. Πολλοί δερματολόγοι συνιστούν να καταναλώνεις τα γαλακτοκομικά προϊόντα με μέτρο.

Γλυκά

Cupcakes, σοκολατίτσες και ένα μιλφέιγ θα πρέπει να τα περιορίσεις κατά πολύ. Υπάρχει άμεση συσχέτιση και κλινικές μελέτες που έχουν αποδείξει πως η ζάχαρη και οι απλοί υδατάνθρακες συνδέονται με την ακμή λόγω της ινσουλίνης! Και φυσικά αν φας όλο το κέικ, θα πονέσει το στομάχι σου.

Αλμυρά snacks

Τα πολύ αλμυρά snacks μπορεί να σε φουσκώσουν και να προκαλέσουν ενοχλήσεις στο στομάχι σου. Όσον αφορά το δέρμα σου αν καταναλώνεις πολλά αλμυρά snacks, το πρόσωπό σου θα φαίνεται πιο πρησμένο λόγω της κατακράτησης νερού που προκαλείται από το υπερβολικό αλάτι στη διατροφή. Παράλληλα, μπορεί να εμφανίσεις σακούλες κάτω από τα μάτια, κάτι που σίγουρα δεν θέλεις. Παράλληλα, αν έχεις ξηρό δέρμα θα πρέπει να αποφύγεις το αλάτι για να μην επιβαρύνεις την κατάσταση και αφυδατώνεις το δέρμα σου.

Alcohol

Το alcohol αφυδατώνει το σώμα σου και το δέρμα σου. Γνωρίζεις πολύ καλά πόσο πονάει το στομάχι σου απ’ την υπερβολική κατανάλωση alcohol. Παράλληλα, θεωρείται πως η υπερβολική κατανάλωση alcohol  στερεί από το δέρμα ζωτικής σημασίας βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Και όχι μόνο αυτό. Συνδέεται με την ακμή, το δέρμα σου φαίνεται πιο θαμπό και οι πόροι σου πιο έντονοι. Με ρέγουλα!

Διαβάστε επίσης:

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι πρέπει να τρώμε πρωινό πριν την προπόνηση!

Photo: POPSUGAR Photography / Anna Monette Roberts