Τρέξιμο και απώλεια βάρους γίνεται; Γίνεται αν το κάνεις σωστά. Και δεν εννοούμε μόνο να τρέχεις με μια συγκεκριμένη τεχνική ή ρυθμό, αλλά να το συνδυάζεις και με άλλα πράγματα.

Ναι, τρέξιμο και απώλεια βάρους πάνε μαζί αρκεί να το κάνεις σωστά! Από μόνο του το τρέξιμο, δεν μπορεί να σου προσφέρει τα αποτελέσματα που θέλεις και δεν θα δεις εύκολα τον αριθμό στη ζυγαριά σου να αλλάζει.

Αν, όμως το συνδυάσεις με άλλα τέσσερα πράγματα, τότε θα δεις αποτελέσματα πιο γρήγορα κι εύκολα.

Υγιεινή διατροφή

Τρέξιμο και απώλεια βάρους

Photo: unsplash/Frame Harirak

Όταν ξεκινήσεις το τρέξιμο, θα δεις πως θα ανοίξει η όρεξή σου.  Θέλει, όμως, προσοχή. Επειδή τρέχεις, δεν σημαίνει πως μπορείς να φας ό,τι θέλεις εσύ, ούτε να αυξήσεις σημαντικά τις θερμίδες σου.

Αν πάρεις ξανά όλες τις θερμίδες που έχασες, τότε δεν χάνεις βάρος! Τρέχεις, πεινάς, τρως περισσότερο και φυσικά δεν χάνεις βάρος με αυτόν τον τρόπο.

Γι’ αυτό φρόντισε να προσέχεις τις θερμίδες που καταναλώνεις και να εστιάσεις στην πρωτεΐνη και τα υγιή λίπη ώστε να ικανοποιήσεις και την όρεξή σου. Φρούτα και λαχανικά φυσικά πρέπει να μπουν στη διατροφή σου.

Μήπως να αλλάξεις μονοπάτι;

Μπορεί στην αρχή να ξεκινήσεις το τρέξιμο στους δρόμους της γειτονιάς σου, αλλά το σώμα σου θα προσαρμοστεί γρήγορα σε αυτήν την επιφάνεια και σε έναν σταθερό ρυθμό. Και τότε είναι που χρειάζεσαι κάτι παραπάνω.

Δοκίμασε να τρέξεις σε πιο ανώμαλο έδαφος, στην παραλία, σε βουνά και λαγκάδια! Αυτό θα είναι μια πρόκληση και θα δεις αποτελέσματα πιο εύκολα και γρήγορα ενώ δεν θα βαρεθείς.

Τρέξε περισσότερο

Τρέξιμο και απώλεια βάρους

Ξεκίνα σιγά σιγά και αύξησε τη συχνότητα. Μπορεί να ξεκινήσεις με 20 λεπτά την ημέρα και να το αυξήσεις στα 30 και 45 λεπτά. Όταν το σώμα σου θα προσαρμοστεί πια στα 20 λεπτά, μπορείς να αυξήσεις τον χρόνο ή τις ημέρες.

Και μάλιστα, όταν θα έχεις συνηθίσει την άσκηση, τότε θα σου είναι και πιο εύκολο να πιέσεις τον εαυτό σου για το λίγο παραπάνω. Παράλληλα, εκτός από τον χρόνο μπορείς να αυξήσεις και την απόσταση.

Να θυμάσαι, όμως, πως οι στόχοι που βάζεις πρέπει να είναι ρεαλιστικοί αλλιώς θα τα παρατήσεις πολύ εύκολα.

Χτίσε μυς

Βάλε στο τρέξιμο και μερικές ασκήσεις για τους μυς. Στόχος σου δεν είναι απλώς να χάσεις βάρος, αλλά να χτίσεις και ένα ωραίο, υγιές σώμα.

Φρόντισε, λοιπόν, κάπου στο πρόγραμμά σου να βάλεις σιγά -σιγά και τις ασκήσεις ενδυνάμωσεις.

Το τρέξιμο μπορεί να προκαλέσει κάποια φθορά στο σώμα σου, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να κρατήσεις τους μυς ισχυρούς γύρω από το σκελετικό σύστημα. Έτσι, θα νιώσεις λιγότερο πόνο στις αρθρώσεις που θα σου επιτρέψει να τρέξεις περισσότερο και θα αυξήσει τις αντοχές σου.

Διαβάστε επίσης:

Το σοβαρό λάθος που κάνουμε όλοι όταν πηγαίνουμε για τρέξιμο