Η αποκατάσταση μετά από έντονη γυμναστική είναι πέρα για πέρα σημαντική. Παρακάτω θα βρεις απλά tips για σωστή, πλήρης και γρήγορη αποκατάσταση για να είσαι έτοιμος για τον επόμενο στόχο. 

Η αποκατάσταση μετά από έντονη γυμναστική και ειδικά, αν τρέχεις σε Μαραθώνιο, Ημιμαραθώνιο! Τι μπορείς, λοιπόν, να κάνεις;

Αναπλήρωση Υγρών

Οι χιλιομετρικά μεγάλοι αγώνες, κουράζουν και αφυδατώνουν τον οργανισμό του δρομέα. Επομένως η αναπλήρωση των υγρών ξεκινά με το που περάσετε την γραμμή του τερματισμού κ συνεχίζεται για 2 έως 4 μέρες, μέχρι να γίνει πλήρης αναπλήρωση, με συνεχή ενυδάτωση.

Αποκατάσταση μυϊκού τόνου

Αμέσως μετά τον αγώνα και μετά το πέρας της αποθεραπείας κάνετε διατάσεις. Επιπλέον, προτείνεται η παγοθεραπεία, ώστε να αποφορτιστούν και να αναζωογωνηθούν οι μύες. Στις πρώτες 4 μέρες μετά τον αγώνα μια φυσικοθεραπεία (με μάλαξη) θα βοηθήσει πολύ!

Σταδιακή ένταξη σε κανονικό πρόγραμμα προπόνησης

Τις μέρες, μετά τον αγώνα μην φοβηθείτε την χαλαρή άσκηση (π.χ. τρέξιμο, ποδήλατο κλπ), θα σας ανακουφίσει. Τουλάχιστον για μια εβδομάδα κρατείστε χαμηλές προπονητικές εντάσεις, με σταδιακή αύξηση των χιλιομέτρων και προσθήκη κάποιων ανοιγμάτων. Μην βιαστείτε να κάνετε διαλειμματικές προπονήσεις, θεωρώντας ότι θα μείνετε πίσω. Είναι ένα κρίσιμο διάστημα που μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό. ΑΚΟΥΣΤΕ το σώμα σας.

Επιμονή στις διατάσεις

Είναι κάτι που οι περισσότεροι δρομείς παραλείπουν ή αφιερώνουν ελάχιστο χρόνο. Ειδικά τις πρώτες μέρες επιμείνετε. Αφιερώστε αρκετό χρόνο και ασχοληθείτε με όλες τις μυϊκές ομάδες. Το μεγάλο μυστικό της αποκατάστασης είναι οι διατάσεις.

Καλή αποκατάσταση!

Διαβάστε περισσότερα στο Run247.gr

Διαβάστε επίσης:

Έπαθες θλάση; Όσα πρέπει να ξέρεις!