Στάσεις yoga που μπορείς να κάνεις πάνω στο κρεβάτι σου

LIKE US ON FACEBOOK

Στάσεις yoga που μπορείς να κάνεις πάνω στο κρεβάτι σου, γιατί ποιος έχει χρόνο και διάθεση να αφήσει το ζεστό του πάπλωμα για να βγει στον κρύο αέρα.

Η yoga εκτός του ότι μας βοηθάει να χαλαρώνουμε και να διώχνουμε την ένταση της καθημερινότητας, είναι και ένας εξαιρετικός τρόπος να γεμίζουμε με ενέργεια κάθε πρωί που ξυπνάμε.

Ξεκινά από αύριο που είναι Δευτέρα να κάνεις αυτές τις στάσεις yoga πάνω στο κρεβάτι σου. Στη συνέχεια μπορείς να ξεκινήσεις την ημέρα σου με καλύτερη και πιο θετική διάθεση.

1. Balasana ή στάση του παιδιού

Είναι ίσως από τις πιο γνωστές και εύκολες στάσεις στη yoga, την οποία φυσικά και μπορείς να κάνεις πάνω στο κρεβάτι σου. Ενώ είσαι καθισμένη στα γόνατα, άνοιξε τα πόδια στο εύρος της λεκάνης. Στη συνέχεια, επέκτεινε τα χέρια και τον κορμό μπροστά και ανάμεσα από τους μηρούς. Άφησε το μέτωπο σου να ξεκουραστεί πάνω στο κρεβάτι. Μείνε σ’ αυτή τη στάση για 30 δευτερόλεπτα μέχρι ένα λεπτό.

2. Marjaryasana ή στάση της γάτας

Ξεκίνησε με τα χέρια και τα γόνατά σου σε ουδέτερη στάση. Πρόσεξε να είναι ευθυγραμμισμένοι οι καρποί με τους ώμους και τα γόνατα να βρίσκονται ακριβώς κάτω από τους γοφούς. Στη συνέχεια, προσπάθησε να σχηματίσεις μία καμάρα με την πλάτη σου κάθε φορά που εισπνέεις, κοιτώντας προς τους μηρούς. Επανέλαβε τη διαδικασία για μερικές αναπνοές ακόμη.

3. Matsyendrasana

Αυτή είναι η ιδανική στάση για να κάνεις κάθε πρωί που ξυπνάς. Ενώ είσαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι, φέρνεις το ένα σου γόνατο πάνω από το άλλο, ενώ εσύ ανοίγεις το χέρι και κοιτάς προς της αντίθετη πλευρά. Επανέλαβε κι από τις δύο πλευρές.

4. Sukasana

Κάθισε με τα δυο σου πόδια σταυροπόδι, ενώ διατήρησε τα χαλαρά. Κράτησε τη σπονδυλική σου στήλη σε μια ευθεία και άφησε τα χέρια σου να ξεκουραστούν πάνω στα γόνατά σου. Απόλαυσε την ηρεμία της στιγμής και πάρε μερικές βαθιές αναπνοές.

5. Ananda Balasana

Ενώ είσαι ξαπλωμένη ανάσκελα, φέρνεις τα γόνατά σου στο στήθος και πιάνεις απαλά τις άκρες των ποδιών σου. Σ’ αυτή τη στάση μπορείς να κινηθείς από τη μία άκρη του κρεβατιού στην άλλη. Απαιτείται προσοχή και μη ύπαρξη πόνου στην πλάτη. Μείνε στην στάση για ένα λεπτό.

Photo: balanceblog.bistromd.com
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved