Στάσεις yoga για να διώξεις το άγχος μετά από μια κουραστική εβδομάδα

LIKE US ON FACEBOOK

Δεν υπάρχει καλύτερη αίσθηση απ’ ότι όταν αφήνουμε το γραφείο την Παρασκευή το απόγευμα, γνωρίζοντας ότι έχουμε ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο μπροστά μας για να κάνουμε ό,τι μας αρέσει.

Συνήθως το Σαββατοκύριακο το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε δεν είναι η γυμναστική. Ωστόσο, εάν περνάς κι εσύ το μεγαλύτερο μέρος της εβδομάδας σου μπροστά από έναν υπολογιστή, αυτές είναι οι στάσεις yoga που θα σε βοηθήσουν να διώξεις το άγχος.

Οι συγκεκριμένες στάσεις θα σε βοηθήσουν να ξεχάσεις οποιαδήποτε έννοια είχες μέσα σε μια κουραστική εβδομάδα στο γραφείο, ενώ θα σε βοηθήσουν παράλληλα να χαλαρώσεις και να ξεκουραστείς.

Photo: @BANDIER

Στάσεις yoga για να διώξεις το άγχος μετά από μια κουραστική εβδομάδα

Στάση του Σκύλου

Τοποθέτησε σταθερά τα χέρια σου στο στρώμα. Τοποθέτησε τα πόδια σου στο πίσω μέρος και σχημάτισε με το σώμα σου ένα V. Προσπάθησε να ακουμπήσεις τα πόδια σου, στο στρώμα.

Στάση του Πολεμιστή

Ενώ είσαι όρθια, τοποθέτησε τα πόδια σου σχεδόν ένα μέτρο το ένα από το άλλο. Στρίψε το δεξί πόδι κατά 90 μοίρες, ενώ στρίψε ελαφρώς το αριστερό πόδι προς τα μέσα. Μαλακά σήκωσε τα χέρια σου στην ίδια ευθεία με τα πόδια. Λύγισε το δεξί σου γόνατο και γύρισε το κεφάλι σου, προς τα δεξιά.

Δέντρο

Είσαι όρθια με τα χέρια στο πλάι. Ρίξε το βάρος στο αριστερό πόδι και τοποθέτησε το δεξί στο εσωτερικό του αριστερού μηρού. Όταν βρεις την ισορροπία σου, τοποθέτησε τα χέρια μπροστά από το στήθος. Τέντωσε τα χέρια στη συνέχεια πάνω από τους ώμους, έτσι ώστε οι παλάμες να κοιτάζουν η μία την άλλη.

Photo: Unsplash/Lena Bell
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved