Σου δίνουμε μερικούς λόγους να εντάξεις τη βρώμη στο πρωινό σου!

LIKE US ON FACEBOOK

Το Καλοκαίρι μπορεί να μην τρώμε πάντα πρωινό, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τους χειμερινούς μήνες, όταν ο οργανισμός μας ζητάει κάτι ζεστό το πρωί. Εμείς σου δίνουμε μερικούς λόγους να εντάξεις τη βρώμη τόσο στο πρωινό όσο και στη διατροφή σου!

Τα οφέλη που έχει η βρώμη για την υγεία και τον οργανισμό είναι πολλά, γι΄αυτό και τη συναντάμε σε κάθε διατροφή που διαβάζουμε. Ξέρουμε, όμως, πραγματικά ποια είναι αυτά τα οφέλη και γιατί όλοι προτείνουν τη βρώμη για το πρωινό; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί λόγοι που θα πείσουν κι εσένα ότι η βρώμη είναι το καλύτερο πρωινό!

Βοηθά τον μεταβολισμό

Πιθανότατα να το γνωρίζεις ήδη, η βρώμη βοηθάει τον μεταβολισμό, μειώνει τη φλεγμονή και συμβάλλει στην καλή υγεία του οργανισμού. Οι ειδικοί μάλιστα αναφέρουν ότι η ιδανική ημερήσια ποσότητα βρώμης είναι 20 έως 25 γραμμάρια. Παράλληλα, η βρώμη διαθέτει και μία ειδική ίνα, που ονομάζεται β-γλυκάνη και η οποία συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης.

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Η βρώμη διαθέτει μια μοναδική ομάδα αντιοξειδωτικών, που ονομάζονται avenanthramides και συμβάλλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Πέρα από αυτά, διαθέτει ακόμη αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καλή λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου.

Photo: Unsplash/Brooke Lark

Βοηθά στην απώλεια βάρους

Ανάμεσα στα υπόλοιπα οφέλη της βρώμης, συναντάμε κι αυτό, καθώς η βρώμη είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μεταξύ των οποίων και των πέντε γραμμαρίων πρωτεΐνης και το γεγονός ότι διαθέτει μόνο 150 θερμίδες ανά μερίδα.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση και το σάκχαρο στο αίμα

Η β-γλυκάνη στη βρώμη μειώνει την αρτηριακή πίεση, αλλά και τη χοληστερόλη. Την ίδια στιγμή, η βρώμη συμβάλλει και στη μείωση του επιπέδου σακχάρου στο αίμα, ειδικότερα σε παχύσαρκα άτομα ή άτομα με διαβήτη τύπου 2.

Είναι καλή για το δέρμα

Η βρώμη περιέχει βιταμίνη Ε, ψευδάργυρο και μια σειρά από άλλα στοιχεία που είναι πραγματικά ωφέλιμα για την επιδερμίδα. Μάλιστα, εάν την εφαρμόσεις σε συγκεκριμένο σημείο, η βρώμη μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φαγούρας και του ερεθισμού.

Διαβάστε ακόμη:

Γιατί δεν πρέπει να φτιάχνουμε smoothies με πάνω από δύο φρούτα!

Photo: Unsplash/Jennifer Pallian
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved