6 σνακς που θα σε χορτάσουν για πολλές ώρες!

LIKE US ON FACEBOOK

Είτε έχεις φάει το μεσημεριανό σου και σε έχει πιάσει μια απογευματινή λιγούρα, είτε το σνακ αυτό πρόκειται να γίνει το κυρίως γεύμα σου μέχρι να φας κανονικά μετά τη δουλειά, καλό είναι να βρεις το κατάλληλο σνακ για τις ανάγκες σου. Τα παρακάτω σνακς που θα σε χορτάσουν για πολλές ώρες είναι ταυτόχρονα όσο το δυνατόν υγιεινά.

Τα σνακς που θα σε χορτάσουν για πολλές ώρες:

  1. DIY Μπάρες δημητριακών: Πιο υγιεινές από του εμπορίου και ιδανικές για να σου χαρίσουν ενέργεια. Δες πώς θα τις φτιάξεις στην εκπομπή της Πόπης  ή εδώ.
  2. Σαλάτα με φακές: Δες τη συνταγή εδώ. Εναλλακτικά, βάλε πολύχρωμες πιπεριές αντί για σολωμό και φτιάξε σως αναμειγνύοντας 1/4 φλιτζ. ξύδι, 1/4 παρθένο ελαιόλαδο, 1/2 κουταλάκι ξερή μουστάρδα, 2 πολτοποιημένες σκελίδες σκόρδου, αλάτι και πιπέρι.
  3. Σαλάτα με φασόλια και καλαμπόκι: Η καλύτερη πρόταση για να φας τα φασόλια που δεν προτιμώνται και πολύ στην Ελλάδα, αν και είναι τόσο υγιεινά.
  4. Κρέπες βρώμης με φρούτα ή τυρί: Πιο υγιεινή πρόταση από την κλασική κρέπα και παράλληλα με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι.
  5. Γιαούρτι με μέλι και καρύδια: Το σίγουρο είναι ότι θα γίνεις τούρμπο από την ενέργεια και λογικά θα σε χορτάσει για αρκετές ώρες. Μπορείς να το δοκιμάσεις και με φρούτα.
  6. Ποικιλία ξηρών καρπών με αποξηραμένα φρούτα: Θα σε κρατήσει για μερικές ώρες. Τα αμύγδαλα και τα φιστίκια είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεΐνης και έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη.

Το πιο υγιεινό σνακ πριν τον ύπνο

Το αυγό! Κι, όμως! Το αυγό είναι το ιδανικό σνακ πριν τον ύπνο και δεν το λέμε εμείς, το λένε οι διατροφολόγοι και οι ειδικοί. Τα αυγά εκτός από νόστιμα και θρεπτικά σε βοηθούν με τον ύπνο.

Τα αυγά, μαζί με τα ψάρια και τα καρύδια, είναι μία από τις υψηλότερες διατροφικές πηγές μελατονίνης που έχει αποδειχθεί ότι βοηθά τους ανθρώπους να κοιμηθούν και να μη διακόψουν τον ύπνο τους.

Πολύ περισσότερο, έχει αποδειχθεί πως η ανεπάρκεια σε βιταμίνες και στοιχεία, όπως η βιταμίνη Β1, το φυλλικό οξύ, ο φώσφορος, το μαγνήσιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και το σελήνιο, μειώνουν τη διάρκεια του ύπνου. Και όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά μπορείς να τα βρεις στα αυγά!

Δες ακόμα:

Τα σνακς που μπορείς να τσιμπήσεις σήμερα το βράδυ

Photo: Pixabay




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved