Sexy back και σωστή στάση σώματος μ’ αυτές τις ασκήσεις

LIKE US ON FACEBOOK

Δεν χρειάζεσαι τα καλύτερα μηχανήματα γυμναστικής για να φτιάξεις το κορμί που ονειρεύεσαι! Το μόνο που χρειάζεσαι είναι βαράκια και 15 λεπτά απ’ τον χρόνο σου! Αυτές οι ασκήσεις για σωστή στάση σώματος και σέξι πλάτη είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι!

Για να σε βοηθήσει να επιτύχεις τον στόχο σου, η personal trainer των celebrities Lacey Stone έφτιαξε μια σειρά από ασκήσεις για σωστή στάση σώματος και… sexy back!

Οδηγίες για τις ασκήσεις

  • Κάνε και τις τρεις ασκήσεις.
  • Για κάθε άσκηση, κάνε 20 επαναλήψεις και στη συνέχεια προχώρα στην επόμενη.
  • Κάνε τον κύκλο των τριών ασκήσεων συνολικά τρεις φορές.

Οι ασκήσεις για σωστή στάση σώματος και… sexy back!

Άσκηση #1

  1. Πάρε ένα ζευγάρι βαράκια και στάσου όρθια, ανοίγοντας τα πόδια σου έτσι ώστε να είναι στην ίδια ευθεία με τους ώμους, έχοντας τα γόνατά σου ελαφρώς λυγισμένα.
  2. Χαμήλωσε λίγο στο στήθος σου, και κράτα τα βαράκια, έχοντας τις παλάμες σου στραμμένες προς το σώμα σου.
  3. Κάνε την κίνηση με τα βαράκια όπως φαίνεται στο video:

Άσκηση #2

  1. Πάρε και πάλι τα βαράκια στα χέρια σου και στάσου όρθια, με τα πόδια ανοιχτά έτσι ώστε να είναι στην ίδια ευθεία με τους ώμους σου, ενώ τα γόνατά σου είναι ελαφρώς λυγισμένα.
  2. Χαμήλωσε λίγο στο στήθος σου, και κράτα τα βαράκια, έχοντας τις παλάμες σου στραμμένες προς την εξωτερική πλευρά, κι όχι προς το σώμα σου.
  3. Κάνε την άσκηση όπως δείχνει η Lacey Stone στο video:

Άσκηση #3

  1. Κάθισε σε στάση «σανίδα«, έχοντας στα χέρια σου τα βαράκια και τις παλάμες σου αντικριστά, δηλαδή προς τα μέσα.
  2. Άνοιξε ελαφρά τα πόδια σου, όπως φαίνεται στο video.
  3. Για να κάνεις την άσκηση, λύγισε το ένα χέρι και σήκωσε το βαράκι μέχρι το ύψος του θώρακα, κρατώντας το υπόλοιπο σώμα σου σταθερό.
  4. Χαμήλωσε το σώμα σου και στη συνέχεια επανάλαβε την άσκηση και με το άλλο χέρι.
Photos: womenshealthmag.com
Cover photo: Pixabay

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved