Το να μάθεις να λειτουργείς σωστά το κορμί στου κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι ένας καλός λόγος για να γυμναστείς και να νιώσεις πιο δυνατή. “Η σωστή στάση του σώματος σου σου επιτρέπει να εργάζεσαι πιο αποτελεσματικά με λιγότερη κόπωση και καταπόνηση”, εξηγεί η Colette Dong, ιδρύτρια του The Ness. Πολλές φορές, όμως, δε γίνεται να έχουμε στο μυαλό μας το πώς είναι σωστό να καθόμαστε, γι’ αυτό ακριβώς το λόγο έρχεται η γυμναστική!

Θέλεις το τέλειο γυμνασμένο σώμα αλλά βαριέσαι τις μονότονες ασκήσεις; Ο χορός είναι εδώ για σένα!

Βελτίωση στάσης σώματος: Μάθε πώς μπορείς να το επιτύχεις σπίτι σου!

Αν ψάχνεις τρόπο να βελτιώσεις τη στάση του σώματός σου, σου έχω τη λύση και θα χρειαστείς μόνο 10 λεπτά! Το 10 Minute Dancer Arms Workout video με την Colette Dong, σε βοηθά να λειτουργήσεις το πάνω μέρος του κορμιού σου όπως και τον πυρήνα σου. Αυτό με τη σειρά του βοηθά στη βελτίωση της στάσης του σώματός σου με την πάροδο του χρόνου. Όπως είπε στο Well+Good η Erin Policelli, φυσιοθεραπεύτρια και ιδρύτρια της Stretch Kinetics στην Ατλάντα, ένας γυμνασμένος κορμός μπορεί να βοηθήσει “να διατηρηθεί η σπονδυλική στήλη όρθια ή εκτεταμένη και ένας γυμνασμένος και δυνατός πυρήνας μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του πόνου στην πλάτη και επίσης βελτιώνει τη στάση και την υποστήριξη “.

Είσαι στεναχωρημένος; Επίλεξε τον κατάλληλο τύπο γυμναστικής ανάλογα με την διάθεσή σου

Σίγουρα χρειάζεται χρόνος και υπομονή για να επιτύχεις κάτι τέτοιο, όμως αν τα καταφέρεις θα παρατηρήσεις τα πολλαπλά οφέλη που θα σου προσφέρουν οι συγκεκριμένες ασκήσεις. Χρειάζεται επανάληψη και σιγά -σιγά θα αρχίσεις να απομονώνεις και να δημιουργείς ορισμένους μικρότερους μυς. Όταν το επιτύχεις αυτό θα αρχίσεις να βλέπεις τη διαφορά στη στάση του σώματός σου.

Δώσε τέλος στον πόνο στον αυχένα μόνο με ένα video!

Είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις; Ακολούθησε αυτό το 10 Minute Dancer Arms Workout για να βελτιώσεις τη στάση σου και να διασκεδάσεις ενώ το κάνεις.

Δες το σχετικό video εδώ:

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News