Οι γιορτές είναι ωραίες μέχρι τη στιγμή που συνειδητοποιείς πόσο έχεις φάει και πόσο πρέπει να γυμναστείς για να χάσεις τα επιπλέον κιλά που πήρες. Όμως η γυμναστική προϋποθέτει χρόνο κάτι που δύσκολα βρίσκουμε με την επιστροφή στο γραφείο.

Γι’ αυτό σου βρήκαμε τη πεντάλεπτη προπόνηση για κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις από την κουζίνα σου. Αποτελείται μόνο από τέσσερις ασκήσεις σανίδας, που η καθεμία τους διαρκεί περίπου 20 με 30 δευτερόλεπτα.

Σανίδα και γόνατα προς τα μέσα (15x)

Πάρε μια θέση σανίδας. Η πλάτη και οι ώμοι σου πρέπει να είναι στην ίδια ευθεία. Σύρε και τα δύο γόνατα στο στήθος διατηρώντας ευθεία την πλάτη και χωρίς να ακουμπάς τα γόνατα σου κάτω.

Πόδια μέσα και έξω (15x)

Πάρε μια θέση σανίδα. Κράτησε τα δύο πόδια ευθεία και σύρε τα μέσα και έξω. Βεβαιωθείτε ότι δεν ρίχνεις τους γοφούς σου, ενώ σέρνεις τα πόδια σου.

Ορειβασία (20x)

Πάρε μια θέση σανίδα και ακούμπησε κάθε πόδι στο στρώμα. Φέρε τα γόνατά σου στο στήθος σου, εναλλάσσοντας ένα πόδι τη φορά. Για να έχει μεγαλύτερα αποτελέσματα αυτή η άσκηση, θα πρέπει να την εκτελείς πολύ γρήγορα.

Σανίδα στα χέρια και στους αγκώνες (10x)

Έλα και πάλι σε μια θέση σανίδας με τα χέρια. Διατήρησε το σώμα σου σε μια ευθεία. Κατέβα τώρα στους αγκώνες και επανέλαβε σε γρήγορο ρυθμό.