Η μεγάλη ημέρα καταφθάνει και μαζί με εκείνη αρχίζουν να μας πλησιάζουν απειλητικά και τα κιλά των Χριστουγέννων. Γιορτινά τραπέζια, γαλοπούλες, γλυκά και ποτά, λίγες μέρες αργότερα έρχεται και η βασιλόπιτα. Ποιος μπορεί να πει όχι σε αυτούς τους παντανόστιμους πειρασμούς; Κανείς είναι η απάντηση, γι’ αυτό κι εμείς κάναμε μια λίστα με τις θερμίδες που έχει ένα χριστουγεννιάτικο τραπέζι! Μελέτησέ τες και δες τι πρέπει να προσέξεις.

Αυτή η λίστα με τις θερμίδες έχει γίνει το μικρό μου φυλαχτό και με συντροφεύει σε κάθε εορταστικό τραπέζι. Να θυμάσαι πως η λύση δεν είναι να αποφύγεις το γεύμα, αλλά να μάθεις πώς πρέπει να τρως σωστά. Επίσης, αν σου πω πόσες ώρες χρειάζεται να περιπατήσεις για να κάψεις ό,τι πήρες στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι, τότε σίγουρα θα προσέξεις! (Μεταξύ μας, έρευνες έχουν δείξει πως χρειάζεσαι 12 ώρες περπάτημα για να χάσεις τις θερμίδες του από το γιορτινό σου δείπνο). Ελπίζω να σε βοηθήσαμε!

Glute Makeover: Η χριστουγεννιάτικη προπόνηση που θα σε βοηθήσει στον στόχο σου (Video)

Πόσες θερμίδες έχει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι;

Προφανώς, το «συνηθισμένο» χριστουγεννιάτικο τραπέζι του καθενός είναι διαφορετικό και οι θερμίδες, όπως είναι λογικό, θα εξαρτηθούν από το τι θα φας, πόσο μεγάλες είναι οι μερίδες σου και πώς μαγειρεύτηκε κάθε υλικό. Παρακάτω, όμως, έχουμε συγκεντρώσει τις θερμίδες που περιλαμβάνει μία μερίδα από φαγητά που περιλαμβάνει ένα συνηθισμένο χριστουγεννιάτικο τραπέζι.

  • Γαλοπούλα ψητή (149 θερμίδες)
  • Ψητές πατάτες (127 θερμίδες)
  • Γέμιση (231 θερμίδες)
  • Σάλτσα (42 θερμίδες)
  • Ψητό παστινάκι (102 θερμίδες)
  • Βρασμένα καρότα (14 θερμίδες)
  • Βραστά λαχανάκια (32 θερμίδες)
  • Λουκάνικο χοιρινό (62 θερμίδες)
  • Μπέικον (135 θερμίδες)

Αυτό είναι ένα σύνολο περίπου 956 θερμίδων μόνο για το κυρίως πιάτο. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει τις θερμίδες που μπορείς να βρεις στα ορεκτικά, στο ποτό και στο επιδόρπιο.

  • Μία φέτα χριστουγεννιάτικο κέικ (249 θερμίδες)
  • Μία σοκολάτα (101 θερμίδες)
  • Μία μερίδα τυρί και μπισκότα (394 θερμίδες)
  • Χριστουγεννιάτικη πουτίγκα με κρέμα (587 θερμίδες)
  • Κιμαδόπιτα (368 θερμίδες)
  • Μεγάλο ποτήρι (250ml) κόκκινο κρασί (214 θερμίδες)
  • Μεγάλο ποτήρι ξηρό λευκό κρασί (190 θερμίδες)
  • Ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί (644 θερμίδες)
  • Ένα μπουκάλι ξηρό λευκό κρασί (570 θερμίδες)
  • Ένα σφηνάκι (25 ml) βότκα ή τζιν (55 θερμίδες)

Σταμάτα να φρικάρεις με το λίπος και μάθε αυτά τα 4 συναρπαστικά facts

Μπορείς να δεις εδώ τον αναλυτικό πίνακα με τις θερμίδες:

Επειδή, λοιπόν, ξέρουμε πως δε γίνεται να μην παρευρεθείς στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι, έχουμε ορισμένες συμβουλές να μοιραστούμε μαζί σου, τις οποίες μπορείς να τις ακολουθήσεις και να προσέξεις όσο το δυνατόν περισσότερο.

4 τρόποι για ένα απολαύσεις ένα πιο υγιεινό χριστουγεννιάτικο τραπέζι

Εάν είσαι υπεύθυνη για το τραπέζι ή έχεις λόγο για το τι συμβαίνει στο εορταστικό γλέντι, υπάρχουν μερικοί τρόποι ώστε να το κάνεις λίγο πιο υγιεινό.

Γιατί πρέπει να προσθέσεις άμεσα τους χουρμάδες στην διατροφή σου – Όλα τα οφέλη αυτού του ιδιαίτερου καρπού

Πόσες θερμίδες έχει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι
Unsplash / krakenimages

Σώσε τον εαυτό σου!

Προσπάθησε να μην τρως σνακ, γιατί έχουν ακόμη περισσότερες θερμίδες. Κράτα χώρο για το κυρίως πιάτο.

Άλλαξε τη γέμιση

Γιατί να μην δοκιμάσεις μια νόστιμη γέμιση λαχανικών, όπως μήλο και βρώμη με βότανα αντί για κρέας;

Πιες ποτό με μέτρο

Όποιο κι αν είναι το ποτό της επιλογής σου, πιες λιγότερη ποσότητα. Προσπάθησε να έχεις μέτρο κι όσο κι αν σε πιέζουν για ένα ποτηράκι παραπάνω, προσπάθησε να πεις όχι.

Ξεφλούδισε τη γαλοπούλα σου

Κάνε τη γαλοπούλα ακόμα πιο υγιεινή με μια απλή αλλαγή. Αφαίρεσε το δέρμα της για να χάσει το λίπος!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News