Πόσα σετ σανίδας χρειάζεσαι για να δεις αποτέλεσμα;

LIKE US ON FACEBOOK

Η σανίδα είναι η άσκηση που αγαπάμε να μισούμε αλλά πάντα την κάνουμε γιατί γνωρίζουμε πόσο ευεργετική είναι. Πόσα σετ σανίδας χρειάζεσαι για να δεις πραγματικά αποτέλεσμα;

Η σανίδα είναι ο εφιάλτης πολλών και οι περισσότεροι έχουν κάνει αυτήν την άσκηση, είτε την απολαμβάνουν είτε όχι. Και είτε την αγαπάς, είτε όχι, τα αποτελέσματα είναι τα ίδια: είναι μια πολύ αποτελεσματική άσκηση όσον αφορά την ενίσχυση της κοιλιακής ζώνης.

Πρόκειται για μια από τις πιο απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε και χωρίς εξοπλισμό. Όσον αφορά, όμως, τα αποτελέσματά της, το θέμα είναι λιγάκι πιο περίπλοκο.

Το ερώτημα που θέτουν οι περισσότεροι είναι πόσα δευτερόλεπτα ή λεπτά πρέπει να παραμείνει κάποιος σε αυτήν τη θέση για να είναι αποτελεσματική. Τα καλά νέα είναι ότι η απάντηση ποικίλλει, ανάλογα με το επίπεδό σου και το τι αποτέλεσμα ζητάς εσύ από την άσκηση.

Πόσα σετ σανίδας χρειάζεσαι και πόσα λεπτά;

Να κάνεις λιγότερα σετ και λιγότερες επαναλήψεις αλλά να μείνεις περισσότερα λεπτά στη συγκεκριμένη θέση ή το αντίστροφο; Ποια είναι η καλύτερη τακτική;

Υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνεις αυτήν την άσκηση που θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικό τρόπο κάθε μέρα του χρόνου! Ο καθορισμένος χρόνος μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ δέκα δευτερολέπτων και ενός λεπτού, ανάλογα με το τι αναζητάς. Η σανίδα μπορεί επίσης να γίνει σε διαστήματα: δέκα δευτερόλεπτα σανίδα και δέκα δευτερόλεπτα ανάπαυσης, για δύο λεπτά κάθε φορά. Αλλά μπορείς επίσης να κάνεις τρία σετ ενός λεπτού, με ένα λεπτό ανάπαυσης.

σετ σανίδας

unsplash/form

Από τη στιγμή που έχεις τοποθετήσει σωστά το σώμα σου, οποιαδήποτε τεχνική θα είναι αποτελεσματική. Μπορείς να προσθέσεις ένα επίπεδο δυσκολίας αυξάνοντας τόσο πόσο συστέλλεις τους κοιλιακούς σου, καθώς και τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους.

Παράλληλα, μπορείς πάντα να βάζεις ένα challenge στον εαυτό σου να δεις πόσο μπορεί να μείνει στη συγκεκριμένη άσκηση και κάθε φορά να προσπαθείς να βελτιώνεις τον χρόνο σου.

Πώς θα κάνεις σωστά τη σανίδα;

  • Ξάπλωσε και στήριξε το σώμα σου στους πήχεις σου σχηματίζοντας γωνία 90 μοιρών.
  • Οι αγκώνες σου θα πρέπει να είναι κολλητά με το σώμα σου, στο ύψος των ώμων.
  • Σήκωσε τον κορμό σου και στηρίξου στις άκρες των δαχτύλων των ποδιών σου.
  • Ο κορμός σου θα πρέπει να σχηματίζει μια ευθεία απ’ τους ώμους μέχρι τους αστραγάλους σου.
  • Κράτησε τη στάση για μερικά δευτερόλεπτα ενώ αναπνέεις κανονικά.
  • Εάν αρχίσεις να κουνιέσαι ή να τρέμεις, τότε κάνε ένα διάλειμμα και συνέχισε αργότερα.

Διαβάστε επίσης:

Προπόνηση για κοιλιακούς μόνο με τέσσερις ασκήσεις σανίδας!

Photo: Pexels




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved