Πόσα λαχανικά χρειάζεσαι για να χάσεις βάρος;

LIKE US ON FACEBOOK

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφή μας και είναι αναγκαίο να τα καταναλώνουμε σε καθημερινή βάση. Πόσα λαχανικά χρειαζόμαστε καθημερινά αν θέλουμε να χάσουμε βάρος;

Τα λαχανικά δεν είναι μόνο ιδανικά για να χάσεις ή να διατηρήσεις το βάρος σου. Οι ίνες σε αυτά βοηθούν στη βελτίωση της πέψης, εμποδίζοντας τη δυσκοιλιότητα και το φούσκωμα, που σε βοηθά να αισθάνεσαι πιο ελαφρύς. Τα θρεπτικά συστατικά στα λαχανικά σου δίνουν ενέργεια και τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην πρόληψη ασθενειών.

Ποια λαχανικά είναι κατάλληλα για την απώλεια βάρους;

Όλα τα λαχανικά που δεν περιέχουν άμυλο είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την απώλεια βάρους, αφού μπορείς να καταναλώνεις όσα θέλεις με ελάχιστες θερμίδες.

Μπορείς να επιλέξεις μια σαλάτα με κουρκουμά, ρόκα, σπανάκι, καθώς και μπρόκολο, κουνουπίδι, καρότα, λάχανο, πιπεριές, αγγούρια, κολοκυθάκια, μανιτάρια, σέλινο και κρεμμύδια.

Πρέπει να προσέχεις, όμως, την ποσότητα στις πατάτες, τις γλυκοπατάτες, το καλαμπόκι, τα μπιζέλια και τα μαγειρεμένα φασόλια.

Πόσα λαχανικά χρειαζόμαστε καθημερινά

Το μυστικό για να βγουν τέλεια τα ψητά λαχανικά σου!

Πόσα λαχανικά χρειαζόμαστε καθημερινά;

Για την απώλεια βάρους το να νιώθεις γεμάτος είναι εξαιρετικά σημαντικό και οι ίνες και το νερό στα λαχανικά σε βοηθούν σε αυτό.

Για μια υγιεινή διατροφή, πρέπει να καταναλώνεις 7 με 9 μερίδες φρούτα και λαχανικά σε καθημερινή βάση. Γνωρίζουμε πως τα λαχανικά μειώνουν τον κίνδυνο για κάθε χρόνια ασθένεια κι έτσι όσα περισσότερα καταναλώνεις τόσο το καλύτερο.

Ένα φλιτζάνι ωμά λαχανικά ή μισό φλιτζάνι μαγειρεμένα λαχανικά ισούται με μια μερίδα. Είναι σημαντικό να καταναλώνεις τουλάχιστον δύο φλιτζάνια μαγειρεμένα λαχανικά ή τέσσερα φλιτζάνια ωμά λαχανικά (όπως στη σαλάτα) με το μεσημεριανό και δύο φλιτζάνια μαγειρεμένα λαχανικά ή τέσσερα φλιτζάνια ωμά λαχανικά με το βραδινό.

Αν κάνεις αυτήν την αλλαγή στη δίαιτά σου θα νιώθεις πιο γεμάτος κι έτσι θα καταναλώνεις μικρότερες ποσότητες φαγητού.

Τα λαχανικά μπορείς να τα εντάξεις στη διατροφή σου στη σαλάτα αλλά και στο φαγητό σου. Θα είναι το καλύτερο “δώρο” που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου.

Διαβάστε επίσης:

Τα 4 λαχανικά που πρέπει οπωσδήποτε να μαγειρέψεις πριν τα φας




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved