Έχουμε μια συνήθεια: Πρώτα ψωνίζουμε πολλά αθλητικά ρούχα και μετά αποφασίζουμε να γραφτούμε στο γυμναστήριο. Το αποτέλεσμα; Πολλά αθλητικά ρούχα και καμία μέρα στο γυμναστήριο. Μάλλον!

Και τι να τα κάνεις όλα αυτά τα κολάν; Τα αθλητικά σουτιέν και  μπλουζάκια; Πόσα από αυτά πραγματικά χρειάζεσαι;; Σίγουρα όχι πολλά και υπάρχει μια συγκεκριμένη απάντηση.

Για να μην αναρωτιέσαι πόσες φορές πρέπει να τα αλλάζεις, μήπως δεν έχεις αρκετές φόρμες ή κολάν, ένας personal trainer, ο Corey Phelps μας δίνει την απάντηση. Τι είπε στο Popsugar;

Πόσα αθλητικά ρούχα πραγματικά χρειάζεσαι;

Κολάν/Φόρμες: Θα χρειαστείς τουλάχιστον τρία με πέντε αν δεν σκοπεύεις να πλύνεις τα ρούχα σου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Καλύτερα να επενδύσεις σε καλά ποιοτικά υφάσματα με αντανακλαστικές λεπτομέρειες. Τα κομμάτια αυτά μεγιστοποιούν την ευελιξία, είναι ανθεκτικά και μπορείς να τα φορέσεις είτε στο γυμναστήριο, είτε στο γήπεδο αν πας για τρέξιμο.

Tops: Χρειάζεσαι τουλάχιστον τρία με πέντε μπλουζάκια. Χρειάζεσαι μπλουζάκια που να νιώθεις άνετα, να σε στηρίζουν σε οποιαδήποτε άσκηση κι αν κάνεις. Πρέπει να είσαι προσεκτική στην επιλογή ώστε να σου εφαρμόζουν σωστά.

Αθλητικά σουτιέν: Χρειάζεσαι τουλάχιστον τρία αθλητικά σουτιέν που να εφαρμόζουν επίσης σωστά και να σε βολεύουν. Σκέψου ότι ένα αθλητικό σουτιέν μπορείς να το πλύνεις και στο χέρι.

Κάλτσες: Όσες περισσότερες κάλτσες έχεις, τόσο το καλύτερο! Θα χρειαστείς πέντε ζευγάρια κάλτσες για το γυμναστήριο αλλά ίσως θέλεις και μερικά ακόμη για να υπάρχουν. Είπαμε δεν είναι ποτέ περιττές…

Sneakers: Αν έχεις ένα καλό ζευγάρι κι άνετο για γυμναστική, τότε δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Μέχρι φυσικά να το “λιώσεις”. Άλλωστε οι ειδικοί συνιστούν να αλλάζουμε τα αθλητικά μας παπούτσια κάθε 300 με 500 μίλια! Τα αθλητικά σου θα πρέπει να είναι καλής ποιότητας ώστε να μην προκύψουν τραυματισμοί και κραδασμοί στα πόδια σου αλλά να έχεις τη σωστή στήριξη!