Είσαι κουρασμένος από τη δουλειά και δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις ή σου είναι αρκετά δύσκολο να αντισταθείς σ’ όλα αυτά τα γλυκά που κυκλοφορούν στο γραφείο. Πώς θα ξεκινήσεις να τρως καλύτερα στο γραφείο; Σου έχουμε 5 τρόπους!

Η διατροφή είναι αρκετά δύσκολη από μόνη της, αλλά γίνεται δυσκολότερη όταν δουλεύουμε οκτώ ώρες σ’ ένα γραφείο… ή και παραπάνω από 8 ώρες και αμέσως μετά ακολουθούν δεκάδες υποχρεώσεις!

Και όχι, μην φρικάρεις!!! Το να ξεκινήσεις να τρως καλύτερα στο γραφείο δεν χρειάζεται να κάνεις ολική μεταμόρφωση στην Αργυρώ Μπαρμπαρήγου, ούτε στον Άκη Πετρετζίκη! Αρκεί να ασχοληθείς λίιιιγο παραπάνω από ότι κάνεις και έχεις στο μυαλό σου ότι το να να τρως καλύτερα στο γραφείο είναι θετικό καθώς βελτιώνει την υγεία σου, σε βοηθάει να χάσεις τα περιττά κιλά και κρατάει γεμάτο το πορτοφόλι σου!

Και όπως έλεγε και η διαφήμιση… δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο!

Για να δούμε τους 5 τρόπους για ξεκινήσεις να τρως καλύτερα στο γραφείο!

Άσε στην άκρη τα γλυκά

Το ξέρω ότι είναι πιο εύκολο να αγοράσεις μερικά μπισκότα, σοκολάτες ή chips για να πάρεις μαζί σου στο γραφείο. Αλλά, το γνωρίζεις και εσύ ότι αυτά τα σνακ μόνο θερμίδες μπορούν να σου προσφέρουν. Προτίμησε καλύτερα λίγα καρύδια ή αμύγδαλα, φρούτα ή λαχανικά. Είναι όλες πολύ καλύτερες θρεπτικές επιλογές.

Πιες νερό

νερό από μπουκάλα -τρως καλύτερα στο γραφείο

Μπορείς να πίνεις αναψυκτικά πού και πού, αλλά δε στο συνιστάμε να το κάνεις κάθε μέρα. Το σώμα σου πρέπει να παραμείνει ενυδατωμένο και ο καλύτερος τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι με το να πίνεις περισσότερο νερό.

Μπορείς να πεις και “όχι”

Όλοι ξέρουμε ότι η διατροφή και το γραφείο δεν πάνε μαζί. Όλο και κάποιος θα γιορτάζει ή θα έχει γενέθλια. Ήρθε, όμως η ώρα να πεις και μερικά “όχι” σε όλα αυτά τα γλυκά που κυκλοφορούν στον χώρο εργασίας.

Κινήσου

Ναι, σωστά θα σκεφτείς εσύ τώρα ότι το να κινηθώ πως σε βοηθάει να ξεκινήσεις να τρως καλύτερα στο γραφείο; Και όμως σε βοηθάει!

Εάν παραμένεις για περισσότερο από οκτώ ώρες καθισμένη σε ένα γραφείο είναι σημαντικό να κάνεις μερικά διαλείμματα για να περπατήσεις. Πέντε λεπτά είναι αρκετά. Μπορείς επίσης να αντικαταστήσεις το ασανσέρ και να χρησιμοποιείς τις σκάλες για λίγο καιρό.

Μ’ αυτό τον τρόπο θα νιώθεις ότι ενεργοποιήσε και θα νιώθεις λίγες “τύψεις” όταν παραγγείλεις το burger αντί να φας την σαλάτα σου!

Ετοίμασε το μεσημεριανό σου

τάπερ - τρως καλύτερα στο γραφείο

Αν δεν είσαι fan της μαγειρικής, μια καλή λύση είναι να ετοιμάσεις τα γεύματα σου για τη δουλειά από την Κυριακή. Μπορείς μόνο να τα προετοιμάσεις και κάθε μέρα να τα ζεσταίνεις πριν φύγεις για το γραφείο.

Ε.. τόσους τρόπους σου είπαμε! Τώρα δεν έχεις δικαιολογία για να μην τρως καλύτερα στο γραφείο! Ξεκίνα… εμείς έχουμε βάλει το δικό μας challenge στο iPop… εσύ;

Photo: Because I’m Addicted/ getty