Θες να προσέξεις τη διατροφή σου λίγο παραπάνω; Όλα ξεκινούν από το πώς μαγειρεύεις. Όμως, πώς να τρως πιο ελαφριά και διαιτητικά γεύματα;

Άσχετα με το αν θες να χάσεις βάρος, το να τρως πιο προσεγμένα και ελαφριά μπορεί να βοηθήσει και στην υγεία σου. Αλλά ακόμα κι αν ο στόχος σου είναι μόνο να αδυνατίσεις, το να μειώσεις απλά τις θερμίδες δεν είναι αρκετό. Ουσιαστικά, δεν έχει νόημα να μειώσεις την κατανάλωση του φαγητού, αν συνεχίζεις να τρως ανθυγιεινά. Ξεκίνα να μαγειρεύεις πιο σωστά, ετοιμάζοντας ελαφριά και διαιτητικά γεύματα, για να βελτιώσεις τη διατροφή, το βάρος και την υγεία σου.

Πώς να τρως πιο ελαφριά και διαιτητικά γεύματα;

Πες όχι στο τηγάνισμα

Είναι γνωστό ότι το τηγάνισμα είναι από τους χειρότερους τρόπους μαγειρέματος. Προτίμησε αντί να τηγανίσεις τις πατάτες να τις βάλεις στο φούρνο σε αντικολλητικό χαρτί. Υπάρχουν ένα σωρό τρόποι για να κάνεις τα γεύματά σου το ίδιο νόστιμα, αλλά σίγουρα σταμάτα να τρως τηγανητά φαγητά, που και παχαίνουν και είναι ανθυγιεινά.

Πώς θα υιοθετήσεις μια ισορροπημένη διατροφή; Τα tips που χρειάζεσαι!

Αφαίρεσε το πολύ λίπος

Όταν πλένεις το κρέας σου για να το βάλεις στην κατσαρόλα ή το ταψί, αφαίρεσε το πολύ λίπος που είναι ορατό και μπορεί πολύ εύκολα να βγει. Μπορείς, ακόμα, να αφαιρέσεις και την πέτσα αν υπάρχει, όπως στο κοτόπουλο. Αν όχι, τουλάχιστον μην τη φας.

Αγόρασε αντικολλητικά σκεύη

Θα σου λύσουν τα χέρια! Αντί να βάλεις μέσα στο μαγειρικό σου σκεύος πολύ λάδι για να μην κολλήσει το φαγητό, με αποτέλεσμα πολλές φορές να γίνεται και σαν τηγανιτό, αγόρασε αντικολλητικά σκεύη, ώστε να μην έχεις πια τον φόβο μήπως “κολλήσει” το φαγητό σου.

πώς να τρως πιο ελαφριά
Pexels

Πες ναι στα μπαχαρικά και περιόρισε το λάδι

Ωραίο το λάδι και αντιγηραντικό, αλλά με μέτρο, γιατί δεν σημαίνει πως δεν παχαίνει σε μεγάλη ποσότητα. Επίσης, ξεκίνα να κάνεις τα φαγητά σου πιο νόστιμα, χρησιμοποιώντας μπαχαρικά και μυρωδικά που θα σε ξεγελάσουν. Αν κάνεις δίαιτα κι έχεις βαρεθεί τις ίδιες και τις ίδιες γεύσεις, τα αρωματικά και τα μπαχαρικά, όπως λεμόνι, ξύδι, μουστάρδα, κουρκουμάς, πιπέρι, ρίγανη και πολλά ακόμη, θα δώσουν γεύση στα πιάτα σου και θα έχεις την αίσθηση ότι τρως κάτι διαφορετικό από αυτό που βρίσκεται στο πιάτο σου στην πραγματικότητα.

Κόψε τα σάντουιτς

Όπως πας στη δουλειά αγοράζεις κι ένα σάντουιτς για πρωινό, νομίζοντας ότι δεν έχει και πολλές θερμίδες. Όμως, η αλήθεια είναι πως η σως και τα dressings που βρίσκονται μέσα σ’ αυτό μπορούν να αποτελέσουν διατροφική βόμβα. Μπορείς σίγουρα να κάνεις πολύ πιο υγιεινές επιλογές για το πρωινό ή το σνακ σου από ένα σάντουιτς.

Ιδανικές ιδέες για πρωινό που σε βοηθούν στο αδυνάτισμα

Προτίμησε το άπαχο κρέας και τα άπαχα αλλαντικά

Όταν αγοράζεις κρέας, ζήτα από τον κρεοπώλη σου να σου δώσει κομμάτια άπαχου κρέατος ή να σου αφαιρέσει το πολύ λίπος απ’ αυτά. Επιπλέον, απόφυγε τα αλλαντικά, ειδικά το ζαμπόν και το μπέικον και αντ’ αυτών προτίμησε άπαχα αλλαντικά από κοτόπουλο ή γαλοπούλα, που είναι σίγουρα πολύ πιο διαιτητικά.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News