Το φετινό Πάσχα μπορείς να κάνεις τη διαφορά και να διατηρήσεις την υγεία και τη σιλουέτα σου. Ο τρόπος για να μην πάρεις περιττές θερμίδες από το Πασχαλινό τραπέζι υπάρχει και δε χρειάζεται πολλή προσπάθεια! Αρκεί να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές!

Τα tips που χρειάζεσαι για να μην πάρεις περιττές θερμίδες από το Πασχαλινό τραπέζι

Προτίμησε την ποιότητα από την ποσότητα

Όταν πρόκειται να φας κάτι, καλό θα είναι πραγματικά να αξίζει τον κόπο. Αντί να αγοράσεις μια τεράστια τσάντα σοκολατένιων αυγών κακής ποιότητας σε τιμή ευκαιρίας, προτίμησε να αγοράσεις κάτι πιο ακριβό, υψηλότερης ποιότητας και μικρότερο. Μπορεί να μην πάρεις την ποσότητα σοκολάτας που θα ήθελες, αλλά σίγουρα αυτό που θα πάρεις θα είναι πολύ πιο ευχάριστο και ας είναι μικρότερη η ποσότητα. Φρόντισε να αφιερώσεις χρόνο για να απολαύσεις αυτό που τρως!

κοτόπουλο κάθε μέρα
Pexels

Μοιράσου τη σοκολάτα (και τις θερμίδες!)

Εάν θες να φας, σοκολάτες ή άλλα λιγότερο υγιεινά τρόφιμα κατά τη διάρκεια του Πάσχα, μοιράσου τα με την οικογένεια και τους φίλους σου. Αυτό ελαφρύνει το φορτίο θερμίδων και έτσι θα αποφύγεις να πέσεις στην “παγίδα” των πειρασμών που θα υπάρχουν στο Πασχαλινό τραπέζι και θα σε περιμένουν για να τα καταναλώσεις! Οι φίλοι και η οικογένειά σου αποκλείεται να αρνηθούν άλλωστε να σε βοηθήσουν!

Πήγαινε για μία βόλτα

Είναι σίγουρο ότι θα καταναλώσεις λίγες περισσότερες θερμίδες από ότι συνήθως στο Πασχαλινό τραπέζι όμως μπορείς πάντα να φροντίσεις να τις κάψεις. Πήγαινε μία βόλτα με το ποδήλατο, πήγαινε μισή ωρίτσα για περπάτημα ή κάνε λίγη γυμναστική αφού χωνέψεις πρώτα. Αν διαθέτεις αυλή και έχεις παιδιά στον οικογενειακό σου κύκλο παίξε μαζί τους, καθώς όχι μόνο θα κάψεις τις θερμίδες αλλά θα περάσεις και ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σου.

ΠΟΥ για τον κορονοϊό
Pexels

Προτίμησε τα θρεπτικά γεύματα

Επειδή είναι Πάσχα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραλείψεις τα κανονικά υγιή γεύματά σου υπέρ της σοκολάτας ή λιγότερο υγιεινών τροφίμων. Καλό είναι να φας πολλά λαχανικά με το κύριο γεύμα σου και να συμπεριλάβεις άπαχη πρωτεΐνη και υδατάνθρακες ολικής αλέσεως. Εάν πρόκειται να ετοιμάσεις εσύ το γιορτινό τραπέζι φρόντισε να υπάρχει μια υγιεινή σαλάτα, ώστε να γνωρίζεις ότι θα υπάρχει και κάποια υγιεινή διατροφή. Μπορείς να συμπληρώσεις στο γεύμα σου τρόφιμα με χαμηλότερες θερμίδες, αφήνοντας λιγότερο χώρο για λιχουδιές με υψηλή περιεκτικότητα σε ενέργεια.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News