Πώς να κάνεις σωστά yoga ; Δεν γίνεται! Και δεν γίνεται γιατί σύμφωνα με τους ειδικούς δεν είναι απλώς ένας τρόπος για να γυμναστείς. Στην πραγματικότητα όταν βιώνεις πνευματικά την ενότητα σημαίνει ότι κάνω yoga. Σε μπέρδεψα; Ας πάρουμε τα πράγματα απ’ την αρχή!

Η yoga ίσως είναι η πιο δύσκολη μορφή γυμναστική γιατί δεν χρειάζεται να έχεις δύναμη ή να είσαι fit για να την κάνεις αλλά είναι άλλα πράγματα που μετράνε περισσότερο.

Πώς να κάνεις σωστά yoga ; Μπορείς απλά να εξελιχθείς!

Πάρε το χρόνο σου

Take your time darling που λένε και στα εξωτερικά. Δώσε προσοχή στην αναπνοή σου, στα συναισθήματα σου και στα όρια κίνησης. Αν κινείσαι αργά είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.
Έτσι μπορείς να συνδέσεις στενά μυαλό-σώμα-αναπνοή. Κρατάς την αναπνοή σου περισσότερο απ’ όσο νόμιζες; Υπάρχουν κάποιες στάσεις που η αναπνοή σου “κόβεται”; Μπορείς να πεις με ποια τμήματα του σώματος δυσκολεύεσαι περισσότερο;

Παράλληλα, όταν δεν βιάζεσαι να κάνεις τις ασκήσεις σου μπορείς πραγματικά να ακούσεις τον δάσκαλο. Είναι σαφείς οι οδηγίες; Συμβαδίζει ο εσωτερικός σου διάλογος με το πως δίνονται οι λεπτομέρειες για τις ασκήσεις;Όταν ακούς καλύτερα τον δάσκαλο της Yoga τότε αναπτύσσεις ένα εσωτερικό σύστημα και μπορείς να ανταποκριθείς καλύτερα στις ασκήσεις και να δώσεις τον καλύτερό σoυ εαυτό.

Πώς να κάνεις σωστά yoga όταν έχεις τον ανταγωνιστικό σου εαυτό;

Ο ανταγωνιστικός σου εαυτός δεν έχει καμία θέση στη yoga. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός στη yoga. Εσύ απλώς συγκεντρώνεις το μυαλό σου, το σώμα σου και τι αναπνοές σου και ανταποκρίνεσαι όσο καλύτερα μπορείς στις ασκήσεις.

Και αντί να ψάχνεις να βρεις πώς να κάνεις σωστά yoga, φρόντισε να εξελιχθείς και να την εκμεταλλευτείς όσο μπορείς!

πώς να κάνεις σωστά yoga

Γιατί πρέπει να ξεκινήσεις yoga;

Tα οφέλη της yoga στη γενική υγεία σου είναι πολλά και στα έχουμε απαριθμήσει και στο παρελθόν, όμως, αν θες μερικούς λόγους στα γρήγορα, απομονώσαμε τους κυριότερους:

  • Βελτιώνει τη στάση του σώματός σου
  • Αναπνέεις καλύτερα
  • Αποκτάς πιο δυνατό κορμό
  • Μειώνει την πίεση και συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς σου
  • Αυξάνει τη γονιμότητά σου
  • Σε ανακουφίζει από πόνους στην πλάτη
  • Μειώνει τα συμπτώματα του hangover
  • Βοηθάει άτομα που πάσχουν από κατάθλιψη

Διαβάστε επίσης:

Πόνος στην πλάτη; Οι στάσεις yoga που θα τον ανακουφίσουν

Photo: iStock, @biancamaycheah