Οι περισσότεροι άνθρωποι που δεν γυμνάζονται το κάνουν με τη δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνουν. Μήπως είσαι ένας απ’ αυτούς; Αν ναι, ξέρουμε πώς να περπατάς καθημερινά όταν δεν έχεις χρόνο. Κι έτσι θα βάλεις το περπάτημα στη ζωή σου μια και καλή.

Το περπάτημα είναι ένα είδος άσκησης που κάνει καλό στην υγεία σου και συγχρόνως σε βοηθάει να καις θερμίδες. Επιπλέον, δεν χρειάζεται ιδιαίτερο εξοπλισμό – αλλά μην ξεχνάς τα αθλητικά σου παπούτσια – και είναι ιδανικό για ανθρώπους που δεν θέλουν ή δεν προλαβαίνουν να ξεκινήσουν γυμναστήριο ή κάποια άλλη δραστηριότητα.

Όμως, νομίζεις πως για να ασκηθείς σωστά χρειάζεσαι χρόνο; Όχι πια! Σου έχουμε απλούς, καθημερινούς τρόπους για να περπατάς χωρίς καν να το συνειδητοποιείς μερικές φορές.

Πώς να περπατάς καθημερινά όταν δεν έχεις χρόνο;

Βγάλε βόλτα τον σκύλο

Μερικές φορές βαριέσαι υπερβολικά να το κάνεις, όμως δεν πρέπει να το βλέπεις σαν αγγαρεία. Το να τον βγάζεις βόλτα δεν κάνει καλό μόνο στον σκύλο σου, αλλά και σε σένα, γιατί με αυτόν τον τρόπο ασκείσαι σημαντικά.

πώς να περπατάς καθημερινά
Freepik

Πήγαινε με τα πόδια στις υποχρεώσεις

Χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο ακόμα και για να πας δυο στενά παρακάτω; Σταμάτα να το κάνεις και ξεκίνα να χρησιμοποιείς περισσότερο τα πόδια σου; Θες να πας στο φούρνο, στο σούπερ μάρκετ ή στο φαρμακείο της περιοχής; Με τα πόδια. Για να μην πούμε ότι με τα πόδια πρέπει να πηγαίνεις σε όλες τις υποχρεώσεις σου που είναι σε απόσταση κάτω των 2 χιλιομέτρων.

Το καθημερινό περπάτημα θεωρείται τελικά αρκετή γυμναστική;

Μην πάρεις το ασανσέρ

Είτε πρόκειται για το σπίτι σου, είτε για κάπου αλλού, μην πάρεις το ασανσέρ την επόμενη φορά και ανέβα ή κατέβα απ’ τις σκάλες. Είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης για να τη βάλεις στην καθημερινότητά σου χωρίς να χάσεις χρόνο.

πώς να περπατάς καθημερινά
Freepik

Περπάτα όσο μιλάς στο τηλέφωνο

Αν είσαι από αυτούς που το κάνουν ασυναίσθητα, τότε ακόμα καλύτερα. Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά με αυτόν τον τρόπο περπατάς και με το παραπάνω, εναλλάσσοντας την ταχύτητα.

Αν έχεις έστω και μισή ώρα στη διάθεσή σου, βγες για περπάτημα είτε το πρωί είτε το βράδυ. Δεν χρειάζεται να υπερβάλλεις με μεγάλες αποστάσεις. Ακόμα και 30 λεπτά την ημέρα είναι αρκετά για να βάλεις το περπάτημα στη ζωή σου! Μην ξεχνάς και τους παραπάνω τρόπους φυσικά.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News