Θες να ξεκινήσεις την πρωινή γυμναστική, αλλά κάθε πρωί που ξυπνάς το μετανιώνεις και νιώθεις πως δεν έχεις όρεξη; Τι να κάνεις;

Είναι υπέροχο να γυμνάζεσαι το πρωί. Είναι από τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινήσεις όμορφα και με θετικότητα τη μέρα σου, ενεργοποιώντας συγχρόνως τον μεταβολισμό σου. Ωστόσο, δεν είναι εύκολο να ξυπνάς και να έχεις όρεξη κάθε πρωί να γυμναστείς, είτε αυτό αφορά περπάτημα μισή ώρα εκτός σπιτιού, είτε ασκήσεις μες το σπίτι.

Πώς να εντάξεις την πρωινή γυμναστική στη ρουτίνα της καθημερινότητάς σου χωρίς να τη βαρεθείς;

Ξεκίνα με τα παρακάτω tips, ώστε σε μια πρώτη φάση να καταφέρεις να ξυπνήσεις για τα καλά.

  • Βάλε το ξυπνητήρι μισή ώρα πιο νωρίς.
  • Πλύσου, ρίξε νερό στο πρόσωπό σου.
  • Πιες νερό.
  • Βάλε μουσική.
  • Φόρα τα αθλητικά σου.
  • Διάλεξε το αγαπημένο σου πρόγραμμα γυμναστικής.
πρωινή γυμναστική
Freepik

Δεν πρόκειται να αγαπήσεις τη γυμναστική το πρωί, αν οι ασκήσεις και το είδος που κάνεις δεν σου αρέσουν. Επίλεξε κάτι που σε ευχαριστεί, σου φτιάχνει τη διάθεση και σε κάνει να χαίρεσαι που ξυπνάς για να γυμναστείς. Μερικά παραδείγματα είναι το περπάτημα, ο χορός, η yoga, τα βάρη, οι ασκήσεις ενδυνάμωσης. Ο καθένας έχει τα δικά του γούστα. Διάλεξε να κάνεις το πρωί κάτι που σου αρέσει, γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να το κάνεις καθόλου.

Αν δεν έχεις πολύ χρόνο το πρωί, γιατί ούτως ή άλλως ξυπνάς νωρίς για τη δουλειά, 15 λεπτά είναι αρκετά.

Tip! Αν για σένα η πρωινή γυμναστική δεν είναι με το που ξυπνάς, αλλά μετά από λίγο, όπως σε καμιά ώρα, μπορείς φυσικά να φας και κάτι ελαφρύ. Ωστόσο, είναι λογικό πως αν θες να γυμνάζεσαι με το που ξυπνάς, το πρωινό δεν είναι και η καλύτερη ιδέα. Ωστόσο, πιες νερό για να ενυδατωθείς και να τεθείς σε εγρήγορση.

Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις στο πρωινό σου για να χάσεις κιλά και να γεμίσεις ενέργεια!

Αν το δεις λίγο πιο θετικά, θα γυμνάζεσαι το πρωί με όρεξη και κέφι και δε θα γίνει απλά μια ρουτίνα, αλλά μια αγαπημένη συνήθεια που θα σου φτιάχνει τη μέρα!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News