Ξέρουμε ότι θες να αυξήσεις τους παλμούς σου, να δώσεις περισσότερη ένταση στη γυμναστική σου για να κάψεις έξτρα θερμίδες και να αποκτήσεις το κορμί που ονειρεύεσαι. Αυτό δε σημαίνει ούτε ότι πρέπει να αυξήσεις την ώρα της γυμναστικής σου, ούτε φυσικά να τρέχεις αντί να περπατάς.

Μπορείς να γυμνάζεσαι με περισσότερη ένταση, χωρίς απαραίτητα να χοροπηδάς ή να κάνεις όλη την ώρα αερόβια γυμναστική. Ακόμα κι όταν κάνεις βάρη ή απλές ασκήσεις, μπορείς να αυξήσεις την ένταση με πολύ απλούς και εύκολους τρόπους. Αν από την άλλη προτιμάς να τρέχεις, αντί να περπατάς, τότε δες πώς θα κάνεις τη μετάβαση απ’ το χαλαρό περπάτημα στο τρέξιμο.

Με ποιους τρόπους θα δώσεις περισσότερη ένταση στη γυμναστική σου;

  • Αγόρασε τα σωστά παπούτσια αναλόγως με τη γυμναστική που κάνεις. Δεν μπορείς να τρέχεις με παπούτσια μπάσκετ ούτε να παίζεις μπάσκετ με παπούτσια στίβου. Μπορεί να σου φαίνεται πολύ τραβηγμένο, αλλά αν δε το προσέξεις μπορείς να χτυπήσεις και να τραυματιστείς.
  • Κάνε ένα εύκολο κόλπο για να μην απελπίζεσαι με τις πολλές επαναλήψεις που έχεις να κάνεις. Μην μετράς ένα… δύο… τρία, αλλά ανάποδα και ξεκίνα προς τα πίσω, ξεκίνα για παράδειγμα από το 20 και αφαίρεσε.
  • Αύξησε την ένταση και την κίνηση των χεριών σου την ώρα που περπατάς. Το περπάτημα είναι η καλύτερη άσκηση και αν τη συνδυάσεις με περισσότερες κινήσεις θα δεις πως θα έχεις πιο γρήγορα και άμεσα αποτελέσματα σε πιο μικρό χρονικό διάστημα από αυτό που περίμενες.
ένταση στη γυμναστική
Freepik
  • Βάλε βαράκια στα πόδια σου. Τύλιξε βαράκια των δύο κιλών – ή και λιγότερων αν δεν αντέχεις – σε κάθε πόδι και κάνε τις ασκήσεις, όπως τις έκανες και πριν. Αυτομάτως θα δώσεις περισσότερη ένταση στη γυμναστική σου και θα δεις τα κιλά να πέφτουν γρηγορότερα. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και στα χέρια, αν δεν προτιμάς τα συνηθισμένα βάρη.
  • Κάνε μικρότερα αλλά συχνότερα διαλείμματα μεταξύ των ασκήσεων σου. Οι παλμοί σου δε θα προλάβουν να πέσουν τελείως, αλλά ο οργανισμός σου θα προλάβει να πάρει το κουράγιο που χρειάζεται.

Τι 20, τι 40, τι 60… Ποιο είναι το κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής με βάση την ηλικία σου;

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News