Πώς να χάσεις βάρος χωρίς να κουνηθείς απ’ την καρέκλα σου

LIKE US ON FACEBOOK

Αν δεν ασχολείσαι επαγγελματικά με τον αθλητισμό ή δεν κάνεις μια δουλειά που ν’ απαιτεί να κινείσαι, πιθανότατα κάθεσαι σ’ ένα γραφείο όλη μέρα. Όμως, ακόμα κι έτσι υπάρχει τρόπος να παραμείνεις δραστήριος και να χάσεις βάρος χωρίς να κουνηθείς απ’ την καρέκλα σου!

Πάρε μερικά παντζάρια

Έρευνες έχουν δείξει ότι το οξείδιο του αζώτου που βρίσκεται στα παντζάρια, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και βοηθά τον μεταβολισμό σου.

Σαλάτα ρόκα με παντζάρια και πορτοκάλι

Πιπέρι καγιέν

Αυτό είναι ένα άλλο συστατικό που είναι βέβαιο ότι θα “πυροδοτήσει” τον μεταβολισμό σου, οπότε πρόσθεσε λίγο στο γεύμα σου και θα δεις αμέσως τη διαφορά στον οργανισμό σου!

Τέντωσε τα πόδια σου

γυμναστική στο γραφείο

Κάθισε στην καρέκλα και τέντωσε τα πόδια σου, ενώ παράλληλα σφίγγεις τους κοιλιακούς σου. Σήκωσε το ένα πόδι ψηλά και κράτησέ το εκεί για 10 δευτερόλεπτα και επανέλαβε και με το άλλο πόδι.

Κάμψεις

Μ’ ανοιχτά χέρια και πόδια τεντωμένα κάνεις 15 κάμψεις των τριών σετ. Αν θέλεις να αυξήσεις τη δυσκολία, κάνε τις κάμψεις στο πάτωμα, με τα χέρια στο άνοιγμα των ώμων, εφαρμόζοντας 15 κάμψεις για 3 σετ και άλλες 15 κάμψεις των 3 σετ με τα χέρια κλειστά για τους τρικέφαλους. Εντάξει, γι’ αυτό ίσως πρέπει να κουνηθείς λίγο απ’ την καρέκλα σου!

Άλλαξε το πρωινό ρόφημά σου

Το πράσινο τσάι θεωρείται ότι έχει οφέλη για την υγεία σου, ενώ σε βοηθά να χάσεις βάρος, οπότε μήπως ν’ αντικαταστήσεις τους καθημερινούς σου καφέδες με τσάι;

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved