Αν προσπαθείς καιρό να χάσεις το λίπος, σίγουρα έχεις καταλάβει πως δεν χάνεται εύκολα, ειδικά αυτό στην κοιλιά. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις τα πρωινά για να βοηθήσεις στην απώλεια λίπους. Ποια είναι αυτά; Πώς να χάσεις το λίπος στην κοιλιά;

Το λίπος στην κοιλιά σε ταλαιπωρεί και δεν λέει να φύγει εύκολα, ακόμα κι αν γυμνάζεσαι πού και πού. Κι ομολογουμένως, είναι κάτι που δεν πρέπει να αφήσεις, αλλά να το χάσεις άμεσα. Ο λόγος; Αφορά την υγεία σου. Οι περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται γενικά με τα κιλά τους, όμως η κοιλιακή παχυσαρκία σχετίζεται άμεσα με προβλήματα υγείας, όπως η κατάθλιψη και ο διαβήτης. Όπως καταλαβαίνεις, λοιπόν, πρέπει να βάλεις στόχο να χάσεις το κοιλιακό λίπος.

Πώς να χάσεις το λίπος στην κοιλιά; Πρωινά hacks για να το καταφέρεις

Μην βιάζεσαι

Όταν βιάζεσαι το πρωί για να πας στη δουλειά και να μην αργήσεις, ίσως να αισθάνεσαι άγχος. Η ορμόνη της κορτιζόλης, η οποία είναι υπεύθυνη για αυτό, θα αυξηθεί στο σώμα σου και θα οδηγήσει σε αύξηση βάρους, κυρίως στην κοιλιά, σύμφωνα με μελέτη.

Κάνε μια μίνι προπόνηση

Η άσκηση είναι πράγματι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσεις βάρος και το να γυμνάζεσαι το πρωί μπορεί να είναι μια καλή πηγή ενέργειας. Επιπλέον, οι ασκήσεις αντοχής στην πρωινή σου προπόνηση μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις το λίπος στην κοιλιά.

πώς να χάσεις το λίπος στην κοιλιά
Pexels

Φτιάξε ταπεράκι

Κι όμως, το να φροντίζεις και να φτιάχνεις το τι θα φας μες τη μέρα είναι πολύ σημαντικό. Με αυτόν τον τρόπο ελέγχεις περισσότερο και καλύτερα την πρόσληψη θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ακόμα κι αν λείπεις πολλές ώρες από το σπίτι, φρόντισε να παίρνεις μαζί σου ταπεράκι με φαγητό κι όχι να τρως απ’ έξω. Όταν βγαίνεις έξω για φαγητό ή παραγγέλνεις στο γραφείο, καταναλώνεις πολύ περισσότερες θερμίδες απ’ όσο θες κι επίσης δεν ελέγχεις απόλυτα πόσο υγιεινό είναι αυτό που τρως. Ο έλεγχος θα σε βοηθήσει να περιορίσεις τις θερμίδες και να χάσεις βάρος.

Φάε το σωστό πρωινό

Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών οδηγεί σε λιγότερα κοιλιακά λίπη. Όμως και η αύξηση της πρόσληψης φυτικών ινών έχει επίσης θετική επίδραση στην καύση λίπους της κοιλιάς. Γι’ αυτό, λοιπόν, φρόντισε να συνδυάζεις στο πρωινό σου πρωτεΐνες και φυτικές ίνες για να παίρνεις ενέργεια, χωρίς να παίρνεις λίπος, αλλά καίγοντας σταδιακά αυτό στην κοιλιά.

πώς να χάσεις το λίπος στην κοιλιά
Pexels

Πιες νερό αντί για χυμό

Το να περιλαμβάνει το πρωινό σου χυμό είναι κάτι πολύ συνηθισμένο, ωστόσο, δεν είναι πραγματικά μια υγιής συνήθεια, ειδικά αν πρόκειται για έτοιμο χυμό. Οι χυμοί είναι γεμάτοι με υγρή φρουκτόζη και η καθημερινή κατανάλωσή τους μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του λίπους της κοιλιάς. Στην πραγματικότητα, μελέτες δείχνουν ότι τα ζαχαρούχα ποτά οδηγούν σε αυξημένο λίπος στο ήπαρ. Επομένως, είναι πολύ πιο υγιεινό να ικανοποιήσεις την ανάγκη σου για υγρά με νερό αντί για χυμό.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να χάσεις το λίπος στην κοιλιά;

Πιες πράσινο τσάι

Μπορεί να λατρεύεις να ξεκινάς τη μέρα σου με καφέ, όμως η αντικατάστασή του με πράσινο τσάι μπορεί να είναι καλή ιδέα. Περιέχει καφεΐνη και αντιοξειδωτική επιγαλλοκατεχίνη γαλλική (EGCG), για το οποίο έρευνα δείχνει πως μπορεί να είναι πραγματικά χρήσιμο στην απώλεια λίπους στην κοιλιά.

πώς να χάσεις το λίπος στην κοιλιά
unsplash/Louis Hansel

Κοιμήσου περισσότερο

Μελέτες δείχνουν ότι η έλλειψη επαρκούς ύπνου οδηγεί σε αύξηση βάρους, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει επίσης λίπος στην κοιλιά. Γι’ αυτό φρόντισε το πρωί να μην ξυπνάς πολύ νωρίς, αν δεν υπάρχει λόγος, όπως τα Σαββατοκύριακα.

Περπάτα ή κάνε ποδήλατο

Οι ασκήσεις cardio είναι γνωστό ότι είναι ένας καλός τρόπος για την καύση του κοιλιακού λίπους. Επομένως, ξεκίνα να χρησιμοποιείς το ποδήλατο για να πας στη δουλειά ή τις υποχρεώσεις σου, αντί να πάρεις το λεωφορείο ή το αυτοκίνητο, αλλιώς αν είναι εφικτό πήγαινε με τα πόδια. Πέρα από την καύση λίπους, αυτή η τακτική θα σε βοηθήσει να διατηρηθείς υγιής.

Σε λίγο καιρό το λίπος στην κοιλιά θα έχει εξαφανιστεί!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News