Σ’αυτό το άρθρο θα βρεις χρήσιμες συμβουλές για το πώς να αλλάξεις τη διατροφή σου τώρα που γυμνάζεσαι απ’ το σπίτι, εάν βέβαια γυμνάζεσαι και καθόλου όλο αυτό το διάστημα που #μένουμε_σπίτι.

Toυς τελεταίους μήνες που ο κορονοϊός έχει εισβάλλει στη ζωή μας και στην καθημερινότητα μας, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις που ποτέ προηγουμένως δεν φανταζόμασταν. Η αυτοαπομόνωση, η κοινωνική αποστασιοποίηση και η τηλεργασία έγιναν μέρος της καθημερινότητας μας, μιας καθημερινότητας στην οποία όλοι καλούμαστε να συμμορφωθούμε μέχρι το τέλος αυτής της υγειονομικής κρίσης.

Κι όλο αυτό το διάστημα κλήθηκες να κάνεις αλλαγές στον τρόπο που δουλεύεις, στον τρόπο που επικοινωνείς με φίλους και οικογένεια, στον τρόπο που κάνεις τις αγορές σου. Άρχισες να προσαρμόζεσαι στη νέα καθημερινότητα και ίσως το πήρες απόφαση ότι τώρα που έκλεισαν τα γυμναστήρια, θα πρέπει να γυμνάζεσαι απ’ το σπίτι. Πήρες απόφαση, όμως, ν’ αλλάξεις τη διατροφή σου ή μήπως οι βόλτες στο ψυγείο έχουν γίνει όλο και πιο συχνές αυτές τις μέρες;

Ρώτησε οποιοδήποτε ειδικό κι αυτό που θα σου πει είναι ότι για να δεις αποτελέσματα απ’ την προπόνηση σου, το 80% έχει να κάνει με τη διατροφή και μόνο το 20% με την άσκηση. Έτσι λοιπόν, όσο καλή κι εάν είναι η προπόνηση που κάνεις στο σπίτι, η διατροφή σου είναι εξίσου σημαντική.

Διάβασε τη συνέχεια του άρθρου στο mensarena.gr

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News